کد خبر : 1990477 | 08 دی 1402 ساعت 17:04 | 16.3K بازدید | 57 دیدگاه

تن‌هاخ: منچستر یونایتد می‌تواند هر تیمی را شکست دهد

اریک تن‌هاخ در کنفرانس خبری بازی برابر ناتینگهام فارست حاضر شد و به سوالات خبرنگاران درباره مالکیت جدید، شرایط اونانا و جو تیم پاسخ داد.

تن‌هاخ: منچستر یونایتد می‌تواند هر تیمی را شکست دهد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد که پس از پیروزی روحیه‌بخش مقابل استون ویلا شرایط نسبتاً خوبی پیدا کرده، فردا از ساعت ۲۱:۰۰ مهمان ناتینگهام فارست است و برای ادامه روند خوبش تلاش می‌کند. اریک تن‌هاخ در نشست خبری این بازی، نظراتش را درباره برخی نکات ارائه داد.

نظری درباره مالکیت جدید؟
من تا الان روی بازی‌ها تمرکز کرده‌ام، بنابراین به بحث‌ها در این مورد نه گفته‌ام. در این لحظه نمی‌خواهم حواس‌پرتی داشته باشم. در روزهای آینده برای صحبت درباره این مسائل زمان خواهیم داشت. در نگاه اول من فکر می‌کنم این اتفاق خوبی است، بسیار مثبت است. ما مشتاقانه منتظر همکاری هستیم. مالکیت جدید می‌خواهد با من کار کند و من هم می‌خواهم با آنها کار کنم. پس همه چیز‌ عالی است. ما همیشه می‌خواهیم برنده شویم، مهم نیست که چه کسی مالک تیم است. ما به یک فرهنگ برنده نیاز داریم و باز هم مهم نیست که چه کسی مالک است. البته مالک تیم می‌تواند در این راه کمک زیادی کند و مطمئنم دیدگاه مالکیت جدید هم همین است.

1972544

شرایط اونانا و دعوت به تیم ملی؟
دقیقا نمی‌دانم. اینکه او می‌تواند برای بازی جام حذفی برابر ویگان در دسترس باشد مشخص نیست. شرایط فعلی این است که ما داریم با تیم ملی صحبت می‌کنیم، ما با همه فدراسیون‌ها روابط خوبی داریم. در مورد امرابط و هانیبال نیز شرایط همین است.

وضعیت هویلوند؟
من به او اعتماد دارم، می‌دانستم که او می‌تواند، گل‌های او در لیگ قهرمانان نشان داد که می‌تواند. کاری که او به عنوان یک بازیکن جوان در اتریش و ایتالیا انجام داد فوق‌العاده بود. این گل به او این باور را می‌دهد که از این لحظه به بعد گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رساند.

برد برابر ویلا؟
ما ثابت کردیم با وجود همه ناکامی‌ها تیم قدرتمندی هستیم. هیچ تیمی نمی‌تواند با این همه ناکامی که داشتیم کنار بیاید. تعداد امتیازات ما راضی‌کننده نیست و باید بیشتر امتیاز بگیریم. مقابل لیورپول، آرسنال و استون ویلا، سه تیم برتر لیگ، به شکل خوبی رقابت کردیم. ما می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها