کد خبر : 1990484 | 08 دی 1402 ساعت 17:36 | 37.6K بازدید | 25 دیدگاه

فریادهای یک استقلالی پس از تلاش‌ بی‌ثمر (عکس)

تلاش‌های فرشید اسماعیلی در مقابل پرسپولیس برای او و نساجی کافی نبود و نتوانست مانع شکست تیمش شود.

فریادهای یک استقلالی پس از تلاش‌ بی‌ثمر (عکس)

به گزارش ورزش سه، فرشید اسماعیلی در بازی پرسپولیس و نساجی تلاش مظاعفی برای درخشش در این مسابقه داشت و با سابقه حضور در استقلال و کسوتی که در لیگ برتر دارد به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه نساجی سعی داشت در هر لحظه شرایط را به سود تیم خود تغییر دهد.

او در این مسابقه موفق نشد نتیجه مسابقه را تغییر دهد و نساجی را از شکست نجات دهد، اسماعیلی که در این بازی در پست هافبک حضور داشت و اغلب حملات خود را از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس شکل می‌داد بارها با مدافعان پرسپولیس به چالش خورد، حضور احمدی جوان در این پست و انگیزه‌ای که داشت کار را برای اسماعیلی سخت‌تر هم کرده بود.

1972550

اسماعیلی در صحنه از مسابقه استارت بلندی برای به دست آوردن توپی که فاصله زیادی با او داشت زد و فرشاد فرجی برای پوشش دادن توپ و خروج از خط در مقابل اسماعیلی قرار گرفت که فرشید پس از تلاشی که برای به دست آوردن این توپ کرد با پرچم داور مسابقه و اعلام خطا رو به رو شد که این اتفاق به کام او شیرین نیامد.

تلاش‌های بی‌ثمر اسماعیلی در مسابقه‌ای که خیلی دوست داشت بدرخشد به ثمر نشست و همین موضوع باعث شد که برای لحظاتی از بازی آرامش خود را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها