کد خبر : 1990491 | 08 دی 1402 ساعت 18:05 | 22.6K بازدید | 27 دیدگاه

آخرین ترکیب الهلال پیش از جدال با سپاهان

الهلال برای ادامه روند فوق العاده خود و رسیدن به بیستمین پیروزی متوالی، به مصاف الفیحاء می‌رود.

آخرین ترکیب الهلال پیش از جدال با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در آخرین دیدار رسمی خود پیش از برگزاری جام ملت‌های آسیا و تعطیلی مسابقات فوتبال در کشورهای آسیایی، به مصاف الفیحاء می رود. ژرژ ژسوس برای رسیدن به بیستمین پیروزی متوالی، با تمام قوا به مصاف حریف خود می‌رود.

یاسین بونو که باید پس از این دیدار راهی کشورش شود و در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا حضور یابد، همچون دیدارهای قبلی در درون دروازه تیمش قرار گرفته است. مصدومیت العویس سبب شده تا این سنگربان که پیش از این گلر شماره یک تیمش بود، بی رقیب بماند.

1972559

کالیدو کولیبالی نیز وضعیتی مشابه بونو دارد. او باید راهی سنگال شود تا تیم ملی کشورش را همراهی کند و امروز به همراه علی البلیهی زوج خط دفاعی تیمش را تشکیل داده است. سعود عبدالحمید در سمت راست و یاسر الشهرانی در سمت چپ خط دفاعی بازی خواهند کرد.

خط میانی الهلال همچون سایر دیدارهای قبلی، با حضور دو ستاره خارجی و یک بازیکن عربستانی به میدان می‌رود. روبن نوس پرتغالی که به خوبی خودش را در این تیم اثبات کرده، به همراه محمد کنو بازی می‌کنند و سرگئی میلینکوویچ ساویچ نیز یک خط جلوتر بازی می‌کند.

1972561

دو وینگر زهردار الهلال به مانند سایر بازی‌های قبلی از ابتدا به میدان می‌روند. سالم الدوسری، کاپیتان آبی‌های ریاض و مرد سال آسیا در سمت چپ و میشائیل دلگادو برزیلی در سمت راست بازی می‌کنند. الکساندر میتروویچ زهردار نیز تک مهاجم تیم است.

دیدگاه‌ها