کد خبر : 1990498 | 09 دی 1402 ساعت 02:43 | 26.5K بازدید | 15 دیدگاه

سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید:

ژوائو فلیکس می‌تواند به اتلتیکو برگردد!

سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، می‌گوید ژوائو فلیکس می‌تواند به این تیم برگردد و یا به باشگاه‌های دیگری برود.

ژوائو فلیکس می‌تواند به اتلتیکو برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال قرضی ژوائو فلیکس به بارسلونا یکی از نقل و انتقالات پرحاشیه تابستان گذشته بود. بارسلونا به جذب ستاره پرتغالی اتلتیکو علاقه داشت اما توان پرداخت مبلغ درخواستی باشگاه مادریدی را نداشت و درنهایت دو تیم برای یک قرارداد قرضی به توافق رسیدند.

حالا با عملکرد خوب فلیکس در لباس بارسلونا، این تیم علاقه‌مند به تمدید قرارداد قرضی اوست اما موانع تابستان گذشته همچنان وجود دارند. اتلتیکو برای فروش او مبلغ زیادی می‌خواهد که بارسا توان پرداخت آن را ندارد.

1972572

در آن سمت اتلتیکو اعلام کرده است که پیشنهادات بارسلونا برای تمدید قرارداد قرضی را قبول نمی‌کند و فقط در صورتی موافق ماندن فلیکس در بارساست که یا قرارداد در تابستان آینده دائمی شود و یا بارسلونا حداقل ۱۵ میلیون یورو بابت یک قرارداد قرضی دیگر با بند خرید اجباری به اتلتیکو پرداخت کند.

در همین راستا، سرزو، رئیس اتلتیکو، درباره وضعیت فلیکس گفت: «فلیکس همچنان بازیکن ماست. ما در این مورد واضح هستیم. او در بارسلونا بازیکن قرضی است. اگر نمی‌خواهد و از وضعیتش راضی نیست می‌تواند برگردد. اگر او برگردد ممکن است تیم‌های دیگری نیز به او علاقه‌مند شوند.»

دیدگاه‌ها