کد خبر : 1990513 | 09 دی 1402 ساعت 04:05 | 21.6K بازدید | 35 دیدگاه

رئال آنچلوتی را برای همیشه می‌خواهد!

بندی در قرارداد کارلو آنچلوتی گنجانده شده است که به او اجازه می‌دهد تا حتی در سمت‌های دیگر هم در باشگاه رئال بماند.

رئال آنچلوتی را برای همیشه می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی امروز قرار داد خود را تا ژوئن 2026 تمدید کرد. از دلایل تمدید او مدیریت خوب تیم در زمان مواجه با مصدومیت‌ها، شکوفایی بازیکنانی چون جود بلینگام و رودریگو و روابط خوب با بازیکنان و کارکنان باشگاه عنوان شده است.

به گزارش رلوو این تمدید برای فلورنتینو پرز اهمیت زیادی داشته است و رئیس اسپانیایی پرحاشیه رئال علاقه داشته تا در زمان بحران مصدومیت‌های تیمش و در برهه حساسی از فصل، به سرمربی تیمش اعتماد و آرامش بدهد و شایعه‌ها را در مورد آینده او تمام کند چرا که خبرهایی از مذاکرات آنچلوتی با تیم ملی برزیل به گوش می‌رسید. پرز به قدری برای این تمدید و اعلام آن عجله داشته که حتی خود آنچلوتی هم خبر نداشته که امروز قرار است خبر تمدیدش اعلام شود.

1972595

رلوو همچنین گزارش می‌دهد که آنچلوتی جایگاه خاصی در رئال پیدا کرده است و همه سیستم مدیریتی رئال به قدری به او اعتماد و علاقه دارند که در قرارداد اخیرش بندی برای حضور طولانی مدت‌تر برای او لحاظ کرده‌اند. این بند بی سابقه، به آنچلوتی اجازه می‌دهد تا حتی در صورت قطع همکاری با باشگاه به عنوان سرمربی، بتواند در مسئولیتی دیگر در باشگاه مشغول به کار شود. هیچ یک از سرمربیان رئال تاکنون از چنین مزیتی با باشگاه برخوردار نبوده‌اند.

دیدگاه‌ها