کد خبر : 1990563 | 09 دی 1402 ساعت 07:15 | 65.9K بازدید | 33 دیدگاه

زهردارترین مهاجم آسیا در لیگ حرفه‌ای تاریخ‌ساز شد

الکساندر میتروویچ مهاجم صربستانی الهلال به یک رکورد شخصی در لیگ عربستان دست یافت.

زهردارترین مهاجم آسیا در لیگ حرفه‌ای تاریخ‌ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر میتروویچ صربستانی در ادامه درخشش فوق‌العاده خود با الهلال، عصر جمعه در ریاض، در نوزدهمین هفته لیگ حرفه‌ای عربستان، موفق شد برای تیمش گلزنی کرده و گل دوم را برابر الفیحاء به ثمر رساند.

ویدئو: 320728

در دقایق پایانی بازی بود که پس از انجام یک خطا به روی محمد البریک، داور گواتمالایی با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی، یک پنالتی به سود الهلال اعلام کرد و میتروویچ آن را وارد دروازه کرد.

میتروویچ تعداد گل‌های خود را در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای به 17 گل رساند و با دو گل کمتر نسبت به کریستیانو رونالدو، ستاره تیم النصر، در رتبه دوم بهترین گلزنان لیگ قرار گرفت.

1972701

این دهمین بازی متوالی در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای است که میتروویچ موفق به گلزنی می‌شود. طولانی‌ترین روند گلزنی در بازی‌های پیاپی لیگ، متعلق به عبدالرزاق حمدالله است که در 14 بازی پیاپی برای النصر گلزنی کرد.

پس از او، وسلی لوپز بازیکن سابق الهلال حضور دارد که توانسته بود در یازده مسابقه پشت سر هم دروازه رقبا را باز کند و حالا الکساندر میتروویچ در رده سوم بیشترین گلزنی متوالی در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای قرار می‌گیرد.

گل‌های میتروویچ در 10 بازی متوالی مقابل الخلیج، الاهلی جده، الفتح، التعاون، الحزم، النصر، الطایی، الوحده، ابها و الفیحاء به ثمر رسیده است.

دیدگاه‌ها