کد خبر : 1990570 | 09 دی 1402 ساعت 02:50 | 302.4K بازدید | 27 دیدگاه

اژدها با برد کریسمس را جشن گرفت؛

دشت بزرگ طارمی در‌ آخرین بازی با پورتو

مهاجم ایرانی پورتو حضور ۶۱ دقیقه‌ای در جریان پیروزی تیمش مقابل چاوس داشت.

دشت بزرگ طارمی در‌ آخرین بازی با پورتو

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که برخلاف دیدار قبل مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت ۲۴ جمعه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو مقابل چاوس قعرنشین قرار گرفت.

1972715

نیمه اول این مسابقه در حالی خاتمه یافت که تلاش زیاد یاران طارمی برای گلزنی ثمری نداشت تا در نهایت دو تیم بدون گل زده به رختکن بروند و چاوس ۴۵ دقیقه تا کسب یک امتیاز مهم خارج از خانه قرار داشته باشد.

در شروع نیمه دوم پورتو شکل هجومی خود را حفظ کرد و در دقیقه ۵۶ این شانس را داشت تا روی موقعیت‌سازی مهدی طارمی گلزنی کند که مهاجمان این تیم از فرصت به دست آمده بهره نبردند.

ویدئو: 320745

پورتو در دقیقه ۵۸ روی یک کار تیمی و پاس‌های پیاپی موفق شد دروازه چاوس را باز کند و با یک گل فنی توسط ژوآئو ماریو پیش بیفتد.

مهدی طارمی که هفته گذشته در سومین مسابقه پورتو در لیگ کاپ پرتغال حضور تعویضی در زمین داشت و توانست گل ارزشمندی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در تقابل با چاوس حملاتش بی‌ثمر بود و در دقیقه ۶۱ به همراه دو بازیکن دیگر تیمش از زمین بیرون رفت تا سرخیو کونسیسائو نشان بدهد سعی در حفظ نتیجه دارد.

یاران طارمی که آخرین بازی سال ۲۰۲۳ را انجام می‌دادند، موفق به کسب برتری یک بر صفر برابر چاوس شدند تا ۳۴ امتیازی شوند ولی پایین‌تر از اسپورتینگ لیسبون در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها