کد خبر : 1990587 | 09 دی 1402 ساعت 09:17 | 9.5K بازدید | 6 دیدگاه

عصبانیت اینزاگی: حق حریف بود از ما امتیاز بگیرد!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتنر، می‌گوید جنووا شایسته کسب یک امتیاز برابر تیمش بود.

عصبانیت اینزاگی: حق حریف بود از ما امتیاز بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم سری آ ایتالیا روبه‌روی جنووا به میدان رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

آنها می‌توانستند با کسب یک پیروزی در این بازی عنوان قهرمانی‌شان در نیم فصل رقابت‌های سری آ را قطعی کنند اما این اتفاق رخ نداد و این تیم چاره‌ای جز تن دادن به تساوی برابر جنووا نداشت تا یوونتوس به کم کردن فاصله با نراتزوری امیدوار شود. 

اینزاگی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما می‌دانستیم قرار است در چه سبک دیداری به میدان برویم. جنووا در شرایط بسیار خوبی است و هم از نظر فیزیکی و هم از نظر ذهنی بازی سخت و پر فشاری را برای ما رقم زد. 

1970420

شرایط در نیمه اول تقریبا برابر پیش رفت و پس از آن ما پیش افتادیم و تنها چیزی که مدام به بچه‌ها گفتم این بود که روی ضربات کرنر به خوبی دفاع کنند چون کاملا از این موضوع که جنووا روی ضربات شروع مجدد بسیار قدرتمند است مطلع بودم. 

اگر در آن زمان گل را دریافت نکرده بودیم، نیمه دوم به احتمال زیاد کاملا متفاوت پیش می‌رفت. ما به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی بودیم و از این که تنها یک امتیاز به دست آوردیم اصلا راضی نیستیم اما باید به این مسیر ادامه دهیم و به یاد داشته باشیم که همه دیدارها خطرناک هستند. 

البته که باید از عملکرد خوب جنووا هم تقدیر کنیم چون آنها خیلی خوب بازی کردند و شایسته کسب یک امتیاز از این بازی بودند. این تیم بسیار قدرتمند است و با دفاع عمقی کار را برای حریف سخت می‌کند.»

دیدگاه‌ها