کد خبر : 1990605 | 09 دی 1402 ساعت 10:40 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراف رئیس جنجالی: من مقصر این بحران هستم!

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، مسئولیت مشکلات این تیم و نتایج ضعیف در فصل جدید را برعهده گرفت.

اعتراف رئیس جنجالی: من مقصر این بحران هستم!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم سری آ ایتالیا روبه‌روی مونزا قرار گرفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 

این تساوی باعث شد که آنها با فیورنتینا که در رده چهارم و آخرین جایگاه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار گرفته پنج امتیاز فاصله داشته باشند و این وضعیت به هیچ وجه برای مدافع عنوان قهرمانی قابل قبول نیست. 

اما اتفاق عجیبی که پس از این بازی رخ داد حضور دی لورنتیس در نشست خبری پس از بازی و قبول تمامی مسئولیت‌های مربوط به نتایج ضعیف تیمش در طول این فصل بود. 

1947801

او در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «امیدوارم که سال 2024 سلامتی را به ارمغان بیاورد و کاری کند که شما به همه رویاهایتان برسید. من می‌خواستم شما را ببینم و بگویم که هر اتفاقی که تا امروز رخ داده با مسئولیت من بوده است. 

بنابراین همه تقصیرها متوجه من است و من مسئولیت همه آنها را می‌پذیرم. باید از تمامی مردم ناپل و خصوصا هواداراناین تیم به‌خاطر جایگاهی که در جدول داریم عذرخواهی کنم. با این حال، فصل طولانی است و ما خریدهایی خواهیم داشت تا اتفاقاتی که رخ داده است را در ژانویه جبران کنیم. 

حقیقت ابعاد دیگری هم دارد اما من نمی‌خواهم در حال حاضر شما را آزرده‌خاطر کنم. وقتی از سوپر جام برگردم، می‌توانیم دیداری با هم داشته باشیم و همه نظرشان را مطرح کنند. با این حال، باید مراقبت هواداران بود. این چیزی است که می‌خواستم با شما مطرح کنم.»

دیدگاه‌ها