کد خبر : 1990614 | 09 دی 1402 ساعت 11:31 | 12.3K بازدید | 9 دیدگاه

مرد اسپانیایی نساجی از پس خودش برآمد! (عکس)

لوکاس آلکاراس شروع امیدوارکننده‌ای در نساجی داشت و تیم او برابر پرسپولیس عملکرد خوبی را ارائه کرد.

مرد اسپانیایی نساجی از پس خودش برآمد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی مهدی رحمتی از نساجی، مدیران باشگاه سریعا به سراغ گزینه‌های موردنظر خود رفته و در نهایت نیز با لوکاس آلکاراس اسپانیایی به توافق رسیدند. اما او برای نخستین تجربه مربیگری در ایران، کار دشواری داشت چرا که باید برابر یکی از مدعیان قهرمانی قرار می‌گرفت.

نساجی در شرایطی به مصاف پرسپولیس رفت که بازیکنان محروم و مصدوم زیادی داشت. عناصر کلیدی این تیم مانند محمدرضا آزادی، احسان حسینی، محمدرضا عباسی، وحید محمدزاده، محمود قائدرحمتی، امیرمهدی جانملکی و... در این دیدار حضور نداشتند و آلکاراس تیم نصف و نیمه‌اش را در استادیوم آزادی به مصاف رقیب قدرتمندش فرستاد.

با این حال، نساجی با کمترین اختلاف ممکن برابر پرسپولیس مغلوب شد و حتی فرصت‌هایی نیر برای گلزنی داشت که با بدشانسی در باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند ناکام بود. عملکردی که هواداران این تیم قائمشهری را به آینده امیدوار کرد تا آنها بتوانند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، نتایج بهتری کسب کنند.

با مرور تصاویر شکار شده از لوکاس آلکاراس در جریان دیدار با پرسپولیس، می‌توان به این نتیجه رسید که شاید وی در همان اواسط بازی، بیشتر به فکر تقویت تیمش در نیم فصل افتاده است. این سرمربی اسپانیایی باید نقاط ضعف تیمش را در همین تعطیلات لیگ و زمان برگزاری جام ملت‌ها برطرف کند تا قائمشهری‌ها در نیم فصل دوم، نتایج بهتری را به دست بیاورند.

باید دید که لوکاس آلکاراس می‌تواند نماینده شهر خسته را به روزهای خوبی که این تیم در لیگ بیست و یکم داشت برگرداند یا خیر. بدون شک او با مشاهده سبک بازی تیمش برابر پرسپولیس، هم کمی امیدوارتر شده و هم اینکه به فکر جذب بازیکنان جدید افتاده است.

1972750
1972751
1972752

دیدگاه‌ها