کد خبر : 1990619 | 09 دی 1402 ساعت 11:35 | 14.9K بازدید | 6 دیدگاه

زامهران-سروش: دعوا در دو راند متفاوت

مسابقه پرسپولیس– ساجی در نیمه دوم پرتنش و پربرخورد دنبال شد.

زامهران-سروش: دعوا در دو راند متفاوت

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه دوم مسابقه پرسپولیس-نساجی چند صحنه درگیری و خطاهای عجیب و غریب رخ داد که سیدرضا مهدوی داور مسابقه را مجبور به واکنش کرد هر چند این داور در نهایت کلا به سه بازیکن از دو تیم اخطار داد.

یکی از درگیری‌های مهم این بازی برخورد بین سروش رفیعی و حسین زامهران بود. زامهران درباره این برخورد گفته سروش با وجود اخلاق خوشی که در زمین دارد خطاهای سفت و سختی در زمین انجام می‌دهد. این هافبک مشهدی نساجی گفته در صحنه برخورد رفیعی با او، سروش با آرنج به گلوی او زده و و چنانچه سیستم کمک داور ویدئویی وجود داشت هافبک شماره 7 پرسپولیس حتما با کارت قرمز جریمه می شد. در عین حال کارشناسان داوری درباره این صحنه اصلا صحبت نکردند و به نظر می‌رسد اگر هم خطایی رخ داده از دید دوربین‌های تلویزیونی جا مانده است.

1972757
1972758

اما سروش و زامهران در یک صحنه دیگر نیز با هم گلاویز شدند. پس از اعلام خطا به سود نساجی در دقیقه ۸۸ به دلیل برخورد سروش رفیعی با اسماعیل بابایی، هافبک پرسپولیس با حسین زامهران وارد درگیری شد و به همین دلیل هواداران سرخ‌پوش به سمت زمین بطری آب پرتاب کردند. ظاهرا در این صحنه زامهران به خطاهای مکرر سروش رفیعی در نیمه دوم اعتراض داشته و اینکه چرا از بابایی به‌خاطر این خطا عذرخواهی نکرده است.

این صحنه باعث شد تنش و اعتراض روی سکوها بیشتر شود و حتی تا زمان خروج دو تیم و تیم داوری از زمین اعتراض‌ها به تصمیمات داوری ادامه‌دار شده و چند بطری هم به سمت داوران پرتاب شود.

دیدگاه‌ها