کد خبر : 1990626 | 09 دی 1402 ساعت 11:43 | 20.1K بازدید | 10 دیدگاه

خبر خوب برای مسی: مربی قهرمان ماندگار شد

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، هدایت این تیم را در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2024 هم برعهده خواهد داشت.

خبر خوب برای مسی: مربی قهرمان ماندگار شد

به گزارش "ورزش سه"، اسکالونی با قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر توانست آرژانتین را به رویای دیرینه‌اش برساند و نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال این کشور به ثبت برساند. 

رابطه خوب او با بازیکنان این تیم یکی از دلایل موفقیت آنها بود و انتظار می‌رفت که این روند موفقیت‌آمیز همچنان ادامه پیدا کند اما او پس از بازی برابر برزیل در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 که با پیروزی تیمش همراه بود صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد. 

این مربی آرژانتینی از خستگی بیش از حد و نیاز تیم ملی کشورش به مربی جوان و با انگیزه حرف زد که باعث شد شایعات درباره احتمال استعفای او از این تیم افزایش پیدا کند. 

1959384

با این حال، گفته شده است که اسکالونی صحبت‌هایی را با مدیران فدراسیون فوتبال آرژانتین و همچنین لیونل مسی داشته و حالا منابع نزدیک به او تایید کرده‌اند که این مربی هدایت این تیم در کوپا آمه‌ریکای 2024 که تابستان سال آینده برگزار می‌شود را برعهده خواهد داشت. 

اعضای کادر فنی او در حال کار روی مسابقات دوستانه پیش رو در ماه مارس برای آماده‌سازی بیشتر هستند و خودشان را برای حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آماده می‌کنند. 

دیدگاه‌ها