کد خبر : 1990627 | 09 دی 1402 ساعت 11:58 | 62.8K بازدید | 6 دیدگاه

اول فکر کردم شوخی است

باورم نمی‌شد روزی بازیکن رئال در تیم ما بازی کند!

مدیر ورزشی فروزینونه هرگز تصور نمی‌کرد روزی بتواند یک بازیکن رئال مادرید را برای بازی در تیمش متقاعد کند.

باورم نمی‌شد روزی بازیکن رئال در تیم ما بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، رینیر ژسوس، بازیکن برزیلی رئال مادرید، پس از دو دوره حضور قرضی بد در دورتموند و خیرونا، در تابستان امسال به فروزینونه قرض داده شد و بالاخره توانسته توانایی‌های خودش را نشان دهد. او مدتی مصدوم بود و از ماه اکتبر که به میادین برگشت، در تمام بازی‌های تیمش فیکس بوده، یک گل زده و دو پاس گل نیز داده است. او در جام حذفی و در شکست تورینو نیز نقش انکارنشدنی داشت.

رینیر اخیرا در مصاحبه با آ اس از حضورش در فروزینونه ابراز رضایت کرد و گفت که بازی در لیگ ایتالیا کمک کرده تا اعتماد به نفس از دست رفته‌اش را دوباره پیدا کند.

1972763

گوئیدو آنجلوتزی، مدیر ورزشی فروزینونه، نیز از داشتن رینیر بسیار خوشحال است. او به "تی وی پلی" گفت: «راستش وقتی ابتدا قضیه رینیر مطرح شد، تصور کردم یک شوخی باشد. گفتم مگر می‌شود یک بازیکن رئال بخواهد برای فروزینونه بازی کند. من با برائیدا (ایجنت معروف) شام خورم و به او گفتم با آنچلوتی تماس بگیرد و صحت این قضیه را پرس‌وجو کند. تماس گرفت و کارلتو آن را تایید کرد و گفت رینیر می‌تواند بازیکن مناسبی برای فروزینونه باشد. او اطلاعات جامعی در مورد رینیر به ما داد.»

آنجلوتزی ادامه داد: «به ایجنت رینیر زنگ زدم و گفتم چطور بازیکنی که رئال برایش 30 میلیون یورو هزینه کرده را متقاعد کنم؟ او گفت کار ساده‌ای نیست اما رینیر را بسیار مشتاق و باانگیزه دیدم و همه چیز از ابتدا خوب پیش رفت. خانواده‌اش نیز از پروژه ما استقبال کردند.»

دیدگاه‌ها