کد خبر : 1990665 | 09 دی 1402 ساعت 13:42 | 17.1K بازدید | 20 دیدگاه

خوان گاسپارت:

بارسا عاشق فلسفه سوپرلیگ است، نه عاشق رئال!

خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، از حضور این تیم در سوپرلیگ و همراهی با رئال مادرید حمایت کرد.

بارسا عاشق فلسفه سوپرلیگ است، نه عاشق رئال!

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه عالی اروپا دو هفته قبل رای نهایی درباره پرونده سوپرلیگ را صادر و اعلام کرد که یوفا و فیفا حق ممانعت از برگزاری این رقابت‌ها را ندارند. 

هرچند بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی، لیورپول، آرسنال، میلان، اینتر، رم، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن اعلام کردند که تصمیمی برای حضور در این مسابقات ندارند اما رئال و بارسا همچنان به برگزاری آن امیدوار هستند. 

حالا گاسپارت که پیش از این مدیریت باشگاه بارسلونا را در یک بازه زمانی سه ساله برعهده داشت هم از این طرح و پافشاری بارسا و رئال برای برگزاری آن حمایت کرده است. 

1972799

او در گفت‌وگو با موندو دیپورتیوو در این‌باره اظهار داشت: «من می‌خواهم به خوان لاپورتا تبریک بگویم. او عملا در این ماجراجویی تنها بود. حالا برگزاری رقابت‌های لیگ قانونی به حساب می‌آید، بنابراین ما باید در این‌باره با یوفا وارد مذاکره شویم. 

باید به این نکته توجه کرد که ما در سوپرلیگ دست در دست فلورنتینو پرز و رئال پیش نمی‌رویم، بلکه ما علاقه‌مند به این فلسفه هستیم. ما دشمنان بسیاری داریم که یکی از آنها خاویر تباس است چون او علاقه‌ای به این پروژه ندارد. هرکسی که به فکر موفقیت بارسا نیست، علیه این رقابت‌ها حرف می‎‌زند.»

دیدگاه‌ها