کد خبر : 1990674 | 09 دی 1402 ساعت 14:29 | 37.9K بازدید | 17 دیدگاه

شاید دروازه‌بان لیگ برتری را به پادگان بفرستند!

دروازه‌بان مطرح ملوان در صورت قرار گرفتن در لیست خروجی ممکن است شرایط عجیبی را تجربه کند.

شاید دروازه‌بان لیگ برتری را به پادگان بفرستند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اکبرمنادی دروازه‌بان سابق سایپا و گل‌گهر از ابتدای فصل جاری با نظر مهدی تارتار به عنوان بازیکن سرباز به ملوان پیوست و کارش را شروع کرد. او اگرچه در یکی دو بازی ابتدایی لیگ برای ملوان بازی کرد اما رفته رفته جای خود را در ترکیب از دست داد و و حالا زمزمه‌های زیادی درباره قرار گرفتن این دروازه‌بان در لیست خروجی مطرح شده است.

در این خصوص گفته می‌شود ملوانان قصد دارند از بین محمدرضا خالدآبادی یا حبیب فرعباسی یک نفر را به عنوان بازیکن سرباز جذب کنند و در این صورت اکبرمنادی باید از این تیم جدا شود.

نکته مهم اما درباره اکبرمنادی خدمت سربازی او است؛ این دروازه‌بان چون سرباز نیروی دریایی شده، در صورتی که از ملوان جدا شود، نمی‌تواند به تیم‌های نظامی دیگر (وابسته به ارتش) برود و در این صورت برای گذراندن ادامه خدمت خود مجبور خواهد در پادگان حضور یابد!

بی شک رفتن این دروازه‌بان به پادگان اتفاقی غیر قابل باور خواهد بود؛ اکبرمنادی فعلا در تمرینات ملوان حضور دارد و خودش را برای دیدار با آلومینیوم اراک آماده می‌کند. تعیین تکلیف او و سایر نقل و انتقالات باشگاه ملوان به بعد از این مسابقه موکول شده و حالا باید دید این دروازه‌بان چه وضعیتی برای آینده پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها