کد خبر : 1990685 | 09 دی 1402 ساعت 14:56 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

سهرابیان: تصمیم خداحافظی او قطعی است

غیبت نازنین ملایی در اردوی تیم ملی روئینگ

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تصمیم نازنین ملایی برای خداحافظی از تیم ملی قطعی است و متقاعد به بازگشت نمی‌شود.

غیبت نازنین ملایی در اردوی تیم ملی روئینگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، اولین مرحله تست انتخابی تیم ملی قایقرانی روئینگ برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک پاریس 6 دی‌ماه برگزار شد، اما آنچه در این تست خبرساز شد، غیبت نازنین ملایی بود.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص غیبت ملایی به خبرنگار ورزشی گفت: ملایی با من صحبت کرد و گفت «می‌خواهم به زندگی‌ام سر و سامان بدهم و از تیم ملی خداحافظی می‌کنم». به عنوان یک پدر وظیفه دارم اجازه ندهم این موضوع به‌راحتی انجام شود. من مجدداً صحبت می‌کنم و سعی می‌کنم او را بازگردانم.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که ملایی در این خصوص هیچ اظهاری نکرده و همچنان سکوت کرده است. بلافاصله پس از تست‌گیری و با اعلام اسامی از سوی افشین فرزام سرمربی تیم روئینگ، ملی‌پوشان به دور جدید اردو دعوت شدند که این میان نام نازنین ملایی نیز دیده می‌شود.

با توجه به تلاش سهرابیان برای بازگرداندن ملایی به تیم ملی، این موضوع را از رئیس فدراسیون پیگیری کرد که سهرابیان در این‌باره گفت: نازنین ملایی در اردو نیز حاضر نشد و من چندین‌بار با او صحبت کردم. تصمیم ملایی برای خداحافظی از تیم ملی قطعی است و متقاعد به بازگشت به تیم ملی نمی‌شود.

وی در خصوص اینکه چرا نازنین ملایی خودش در خصوص خداحافظی از تیم ملی اظهار نظر نمی‌کند؟ گفت: بعداً در این خصوص بیشتر توضیح خواهم داد.

دیدگاه‌ها