کد خبر : 1990690 | 09 دی 1402 ساعت 16:52 | 53.4K بازدید | 108 دیدگاه

نمایش جشم نواز شاگردان خمس مقابل چشم تی‌تی‌ها:

تراکتور 3 - 0 نفت آبادان: هجومی و سیری‌ناپذیر

تراکتور با نمایش هجومی نفت آبادان را شکست داد و جایگاه چهارم جدول را قطعی کرد.

تراکتور 3 - 0 نفت آبادان: هجومی و سیری‌ناپذیر

به گزارش ورزش سه، تراکتور با یک بازی روان و هجومی نفت آبادان را با نتیجه پرگل 3 - 0 شکست داد تا آخرین بازی نیم فصل را با برتری به پایان برساند و روند صعودی خود را حفظ کند.

شاگردان خمس در این مسابقه در تمام طول مسابقه صاحب توپ و میدان بودند و حملات پرتعدادی را روی دروازه نفت آبادان شکل دادند، حمایت هواداران تراکتور در این مسابقه تاثیر زیادی روی درخشش بازیکنان این تیم داشت و تشویق‌های او در طول زمان مسابقه در جریان بود و این تیم را در حالت تهاجمی نگه داشته بود.

ویدئو: 320787

عبدالله ویسی در این مسابقه با تعویض‌هایی که داشت سعی کرد جریان بازی را تغییر دهد اما تاثیرگذار نبود و پاکو خمس هم در مقابل سعی کرد از تمام تعویض‌های خود استفاده کند و بازیکنانش را در این بازی به کار بگیرد تا در این برد سهیم باشند و با استفاده از انگیزه و تازه نفس بودن آنها همچنان کنترل بازی را در اختیار داشته باشند.

تراکتور با نتیجه‌ای که به دست آورد جایگاه چهارم جدول را قطعی کرد و با امتیازاتی که در نیم فصل نخست کسب کرد امیدوار به نیم فصل دوم خواهند بود.

عارف آغاسی، مهدی هاشم نژاد و محمد قنبری بازیکنان تراکتور بودند که در این مسابقه گلزنی کردند.


تقویمهفته پانزدهم لیگ برتر؛ ۱4۰2/۱0/۹
سوتداوران: یاسر همرنگ (داور وسط) - حامد تازه‌پور و اسماعیل احمدی (کمک داوران) - حسسن زیاری (داور چهارم) - محمدرضا اکبریان (ناظر داوری)
ورزشگاه: یادگار امام تبریز


تراکتورترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده (72 - صفا هادی)، عارف آقاسی، سعید کریم‌آذر، سیامک نعمتی (80 - مهدی شیری)، ریکاردو آلوز (72 - عارف رستمی)، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین (60 - امیرحسین حسین زاده)، محمد قنبری، مهدی هاشم نژاد و مهدی عبدی (72 - سید محمد حسینی)
سرمربی: پاکو خمس


نفت آبادانترکیب نفت آبادان:
فهد طالب، میثم تهی دست، محمدرضا خانزاده، فیاض میردورقی، یوسف وکیا (فاخر تهامی - 30)، حسین سنگرگیر، رضا امانی نژاد (68 - مهدی داغر)، حکیم نصاری (57 - حسین شنانی)، یوسف کی شمس (57 - طالب ریکانی)، فرزین معامله‌گری (68 - محمدحسین بوعذار)، علی یوسف
سرمربی: عبدالله ویسی


توپ گلشرح گل:

عارف آغاسی (25 - تراکتور 1 - 0 نفت آبادان): مدافع تراکتور با شوت زیبا از راه دور دروازه فهد طالب را باز کرد، آغاسی که در میانه‌های میدان صاحب توپ بود اقدام به شوت زنی کرد و گل اول تراکتور به ثمر رسید.

ویدئو: 320774

مهدی هاشم‌نژاد (32 - تراکتور 2 - 0 نفت آبادان ): مهدی هاشم نژاد با حرکت تکنیکی و نفوذ به قلب دفاعی نفت آبادان در فرصت شوت زنی قرار گرفت و ضربه محکم او دروازه فهد طالب را برای بار دوم فرو ریخت.

ویدئو: 320776

محمد قنبری (77 - تراکتور 3 - 0 نفت آبادان): محمد قنبری با حرکت پا به توپ به داخل محوطه جریمه نفت آبادان رسید و با ضربه پای چپ دروازه فهد طالب را باز کرد.

ویدئو: 320783

کارت زرداخطار:

فرزین معامله‌گری (65)


کرنومتردقایق حساس:

دقیقه 9: ضربه طالب ریکانی پس از برخورد به مدافع تراکتور خطرناک شد اما پورحمیدی توپ را مهار کرد.
دقیقه 11: ضربه ریکاردو آلوز به شکلی خطرناک از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.
دقیقه 16: ضدحمله بازیکنان تراکتور با خروج به موقع و عالی پورحمیدی همراه شد و این فرصت فوق‌العاده برای نفت از دست رفت.
دقیقه 24: حرکت تکنیکی ریکاردو آلوز در میانه میدان با پاس او برای حسینی همراه شد و ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 42: گوستاوو با حرکت فنی و ضربه بغل پا قصد داشت دروازه نفت آبادان را باز کند که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 44: ضد حمله سریع بازیکنان تراکتور با  حرکت هاشم نژاد آغاز شد و در حالی که این بازیکن می‌توانست با یک پاس ساده تراکتور را به گل سوم برساند تصمیم به شوت زنی گرفت و ضربه او خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه 50: حرکت در عرض و ضربه سعید کریم آذر با واکنش فوق العاده فهد طالب به بیرون رفت.
دقیقه 55: مهدی عبدی در موقعیت خوب گلزنی قرار داشت اما ضربه بی دقت او به بیرون رفت.
دقیقه 66: حرکت در عرض حسین شنانی با ضربه زمینی این بازیکن همراه شد که پورحمیدی با شیرجه زمینی توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 75: امیرحسین حسین‌زاده در شرایط تک به تک توپ را برای عارف رستمی فرستاد و این بازیکن در مقابل دروازه خالی توپ را به تیرک کوبید.
دقیقه 81: اشتباه خانزاده حسینی را صاحب توپ کرد و این بازیکن در شرایط دو به یک با گلر نفت آبادان بود که پاس اشتباه این بازیکن فرصت عالی را از تراکتور گرفت.


🥇 بهترین بازیکن:

تمام بازیکنان تراکتور عملکرد خوبی در این بازی داشتند اما ریکاردو آلوز به خوبی میانه میدان را در اختیار داشت و نبض بازی را کنترل می‌کرد.

عارف آغاسی، هاشم نژاد و شجاع خلیل زاده دیگر بازیکنان تراکتور بودند که عملکرد چشم نوازی ارائه کردند.


بولت پرسپولیسحواشی:

* هواداران تراکتور پس از یک بازی محرومیت در ورزشگاه حضور پیدا کردند.
* پس از شروع بازی هواداران تراکتور همچنان در حال آمدن به ورزشگاه هستند.
* یوسف وکیا به دلیل مصدومیت شدیدی که برای او پیش آمد با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد و تعویض شد.
* بازیکنان تراکتور در زمان گرم کردن به شدت از روی سکوهای یادگار تشویق شدند و به سمت آنها رفتند.

ویدئو: 320772

* هواداران تراکتور به شدت عارف آغاسی مدافع این تیم را بعد از سوپر گل تشویق کردند.

دیدگاه‌ها