کد خبر : 1990698 | 09 دی 1402 ساعت 15:32 | 13.5K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ عبداللهی به شایعه جذب اشکان دژاگه

مربی هوادار می‌گوید این تیم در نیم فصل تغییرات زیادی نخواهد داشت.

پاسخ عبداللهی به شایعه جذب اشکان دژاگه

به گزارش ورزش سه، حمید عبداللهی مربی هوادار تهران در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: فردا با تیم استقلال خوزستان بازی داریم که شناخت خوبی از آنها داریم. در این یک هفته توانستیم از نظر فنی و روحی روانی تمرین کنیم‌ فکر می‌کنم که به بازیکنان نزدیک شده‌ایم. استقلال خوزستان تیم قابل احترامی است. آنها از کادر فنی با تجربه هم برخوردارند. بازیکنان ما هم به اندازه کافی حرفه‌ای و با تجربه هستند و این هفته روی تیم خودمان کار کردیم. ما می‌خواهیم امتیازاتی که از دست دادیم جبران کنیم. تلاش می‌کنیم که از این به بعد تیم جسور و مبارز را به بینندگان بازی‌ها نشان بدهیم.

او در مورد بازگشت بابک مرادی به تمرینات گفت: آقای مرادی با صلاحدید کادر فنی به تیم اضافه شد و فکر می‌کنم که این بازی نه ولی از بازی‌های بعدی خواهد بود‌. آقا بابک از نظر بدنی از بقیه تیم عقب هستند و در بازی‌های آینده از او استفاده می‌کنیم.

1971458

عبداللهی در مورد نقل و انتقالات شان در پنجره زمستانی گفت: ما ۸ روز است که کار را شروع کرده ایم و تصمیم بر این شده که بازی با استقلال خوزستان که آخرین بازی است را انجام بدهیم و بعد تصمیم بگیریم. فکر نمی‌کنم تغییرات آنچنانی داشته باشیم چون بازیکنان ما بازیکنان قابلی هستند. در این چند روز از آنها رفتار حرفه‌ای دیدم و ما تغییرات آنچنانی نداریم. تنها کسری که من دیدم این بود که باید با جسارت و اعتماد به نفس بیشتری بازی کنند و تلاششان را بیشتر کنند. فکر می‌کنم تیم ما خوب است و باید فقط تلاش مان را بیشتر کنیم.

او در مورد احتمال حضور اشکان دژاگه گفت: نه آن را رد کنم و نه تایید. ما تصمیم گرفتیم بعد از بازی با استقلال خوزستان مفصل در مورد امور فنی صحبت کنیم. فعلاً چیزی مشخص نیست.

او در مورد اینکه هوادار در صورت پیروزی می‌تواند در جدول صعود داشته باشد گفت: برای تیم هوادار ما سرشار از انگیزه‌ایم. بازیکنان آنها انگیزه زیادی دارند. با تمام وجود کار می‌کنیم و بازیکنان با تمام وجود تمرین می‌کنند. اگر با تمام وجود بازی کنند سه امتیاز خوب می‌گیریم و به ما کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها