کد خبر : 1990706 | 09 دی 1402 ساعت 15:55 | 65.7K بازدید | 85 دیدگاه

اضافه شدن سلمانی و زبیر به جمع نفرات اصلی

ترکیب استقلال: نیمکت‌نشینی دوباره ستاره لالیگایی

استقلال برای رسیدن به صدر جدول رده بندی، با دو تغییر نسبت به بازی برابر گل گهر، به مصاف پیکان می رود.

ترکیب استقلال: نیمکت‌نشینی دوباره ستاره لالیگایی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به دنبال بازگشت دوباره به صدر جدول است تا در صورت لغزش سپاهان، بتوانند قهرمانی نیم فصل نخست را از آن خود کنند. آبی پوشان برای رسیدن به این هدف، امروز باید مقابل پیکانی قرار بگیرند که با حضور رضا عنایتی، ایده های متفاوتی را در زمین پیاده می کند.

جواد نکونام برای مسابقه حساس امروز برابر پیکان، دست به انجام تغییراتی در ترکیب تیمش زده است. مورد اول حضور جعفر سلمانی در جمع یازده نفر آغازکننده مسابقه است که به دلیل محرومیت جلالی، این اتفاق رخ داده است. زبیر نیز بجای حامدی فر در ترکیب اصلی قرار دراد.

بولت استقلالسیدحسین با کلین شیت به قطر می رود
کاپیتان استقلال در آخرین بازی باشگاهی خود پیش از آغاز رقابت های جام ملت های آسیا، به مصاف پیکان می رود. هر چند که حسینی شانس چندانی برای حضور فیکس در تیم ملی ندارد ولی قصد دارد با کلین شیت نیم فصل نخست را به پایان برساند و چشم انتظار چراغ سبز قلعه نویی بماند

بولت استقلالخط دفاعی به ناچار دست نخورده باقی ماند
استقلال بازیکنی در خط دفاعی ندارد و نکونام به ناچار از صالح حردانی در پست فول بک راست استفاده می کند. روزبه چشمی به عنوان آچار فرانسه آبی ها، رهبری دفاع سه نفره را برعهده دارد و آرمین سهرابیان نیز دیگر مدافع این تیم است.

بولت استقلالبازگشت سلمانی به ترکیب اصلی
محرومیت ابوالفضل جلالی سبب شده تا نکونام ناچار شود از جعفر سلمانی در سمت چپ تیمش استفاده کند. این بازیکن برابر نساجی عملکرد بسیار خوبی داشت و آبی ها امیدوار به تکرار این موضوع هستند. در سمت راست نیز کوین یامگا نفش وینگ بک را برای استقلال اجرا می کند.

1972778

بولت استقلالزبیر جای حامدی فر را گرفت
زبیر نیک نفس در این مسابقه از ابتدا به میدان می رود و جواد نکونام ترجیح داده تا حامدی فر را نیمکت نشین کند. جلوتر از او، شاهد حضور آرش رضاوند و مهدی مهدی پور هستیم.

بولت استقلالآرمان به بلانکو ترجیح داده شد
آرمان رمضانی که در بازی قبل برابر گل گهر نیز بجای بلانکو در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، امروز نیز از ابتدا به میدان می رود. مهرداد محمدی نیز دیگر مهاجم استقلال مقابل پیکان است.

استقلالترکیب استقلال برای دیدار برابر پیکان:
سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – صالح حردانی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهرداد محمدی – آرمان رمضانی

دیدگاه‌ها