کد خبر : 1990722 | 09 دی 1402 ساعت 16:42 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

آیا ستاره آمریکایی شهرداری گرگان جدا می‌شود

با توجه به عدم حضور ویل چری در ترکیب تیم شهرداری گرگان در دو بازی گذشته، اکنون شائبه‌هایی مبنی بر اختلاف مالی این ستاره آمریکایی با مدیران این باشگاه مطرح شده است.

آیا ستاره آمریکایی شهرداری گرگان جدا می‌شود

به گزرش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در حالی که «ویل چری» گارد آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از ستاره‌های اصلی این تیم در لیگ برتر و سوپر لیگ غرب آسیا به شمار می‌رود،‌ در دو بازی قبل برای صدرنشین لیگ به میدان نرفت تا یکسری شائبه‌ها مطرح شود.

نخستین عدم حضور چری در ترکیب شهرداری گرگان، به بازی مهم این تیم مقابل طبیعت تهران در هفته یازدهم لیگ برتر برمی‌گردد، جایی که این گارد آمریکایی با لباس شخصی روی نیمکت شهرداری گرگان حضور یافت.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از بازی با تیم طبیعت درباره دلیل عدم حضور چری در ترکیب تیمش، به ایسنا گفت: «او کمی از ناحیه کمر احساس درد داشت و ریسک نکردیم. چری روز جمعه برای ما بازی می‌کند و مشکل جدی ندارد.»

با وجود این صحبت‌های مصطفی هاشمی اما در دیدار روز جمعه (۸ دی ۱۴۰۲) شهرداری گرگان مقابل آورتا ساری (بازی معوقه هفته دهم)، ویل چری بار دیگر در ترکیب تیم شهرداری حضور نداشت تا این بار شائبه‌هایی مبنی اختلافات مالی این بازیکن با مدیریت باشگاه شهرداری گرگان مطرح شود.

شنیده می‌شود که دلیل عدم حضور ستاره آمریکایی در ترکیب شهرداری،‌ پرداخت نشدن مطالبات این بازیکن است. ضمن اینکه شنیده شده در صورت ادامه این شرایط، ستاره آمریکایی تصمیم به جدایی دارد.

ویل چری که در ابتدای فصل جایگزین پری پتی ستاره سال‌های قبل شهرداری گرگان شد (پتی ۵ فصل متوالی در ترکیب شهرداری حضور داشت) و اکنون باید دید این ستاره آمریکایی به حضورش در شهرداری گرگان ادامه خواهد داد یا خیر. چری هم اکنون امتیاز آورترین بازیکن رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا نیز به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها