کد خبر : 1990725 | 09 دی 1402 ساعت 16:46 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

ممنوع شدن حضور افراد غیرناشنوا در انتخابات فدراسیون

ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ناشنوایان برای تصدی پست ریاست در حالی از امروز ۹ دی آغاز شد که براساس اساسنامه فدراسیون جهانی تنها امکان حضور افراد کم شنوا یا ناشنوا در انتخابات وجود دارد.

ممنوع شدن حضور افراد غیرناشنوا در انتخابات فدراسیون

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ناشنوایان برای تصدی پست ریاست این فدراسیون در حالی از امروز شنبه ۹ دی در محل فدراسیون آغاز شده و تا ۲۰ دی ادامه خواهد داشت که براساس اساسنامه بین المللی ورزش‌های ناشنوایان و با دستور وزیر ورزش و جوانان تنها امکان ثبت نام افراد کم شنوا یا ناشنوا در انتخابات وجود دارد.

پیش از شروع ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ناشنوایان نیز آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها طی نامه‌ای به علیرضا خسروی سرپرست این فدراسیون تاکید داشتند که ثبت نام از نامزدهای احراز پست ریاست و اعضای هیئت ریسیه فدراسیون باید از میان جامعه ناشنوایان باشد.

امروز شنبه ۹ دی با پایان اولین روز از ثبت نام کاندیداها، مسعود فراهانی نایب رییس فدراسیون مدارک خود را برای تصدی پست ریاست به دبیر مجمع ارائه داد.

بعد از برکناری مهران تیشه‌گران از ریاست فدراسیون، علیرضا خسروی سرپرستی فدراسیون ناشنوایان را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده گرفت.

دیدگاه‌ها