کد خبر : 1990762 | 09 دی 1402 ساعت 18:39 | 16.4K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکن بی‌نظم چلسی ناجی پوچتینو شده است! (عکس)

نونی مادوئکه، ستاره چلسی، پس از طرد شدن از ترکیب آبی‌ها در هفته‌های گذشته، بازگشت فوق‌العاده‌ای به باشگاه داشته و در دو بازی اخیرش برای این تیم دو گل به ثمر رسانده.

بازیکن بی‌نظم چلسی ناجی پوچتینو شده است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در زمان جذب نونی مادوئکه، استعداد جوان چلسی، هواداران معتقد بودند او می‌تواند خط حمله تیم را به سطح بالاتری ببرد. او در زمان توماس توخل یکی از بهترین بازیکنان جوان تیم بود اما پس از مصدومیت کمی از ترکیب دور شد.

پس از تغییرات زیاد بر روی نیمکت چلسی، بالاخره مائوریسیو پوچتینو وارد شد که تیم را به ثبات برساند. این بهترین زمان برای شروع دوباره نونی مادوئکه بود. با این حال ترافیک در خط حمله آبی‌ها باعث شده بود که به وینگر جوان انگلیسی بازی زیادی نرسد.

او درگیر حاشیه‌های زیادی نیز شد. در یکی از این موارد او به دلیل رفتن به مهمانی‌ پس از بازی و بیدار ماندن تا دیروقت تیتر روزنامه‌ها شد. پوچتینو به همین دلیل او را تنبیه کرد و چند بازی از لیست تیم خط زد.

1972940

مادوئکه اما شکایتی نکرد و بهانه نیاورد. با حضور منظم و درخشش در تمرین‌ها پوچتینو بالاخره او را بخشید و به تیم برگرداند. او در شکست تیم مقابل ولورهمپتون ۱۰ دقیقه بازی کرد و نتوانست مانع باخت آبی‌ها شود. در بازی بعدی برابر کریستال پالاس هم به عنوان یار تعویضی به بازی آمد و موفق شد گل برتری چلسی را از روی نقطه پنالتی بزند.

درخشش او باعث شد پوچتینو او را در ترکیب ثابت بازی امروز مقابل لوتون تاون قرار دهد. مادوئکه در دقیقه ۳۷ بازی توپ را پالمر دریافت کرد و در موقعیت خوبی قرار گرفت. به محوطه جریمه وارد شد، توپ را بر روی پای راستش آورد و ضربه‌ای بسیار محکم را شلیک کرد و موفق شد دروازه لوتون را فرو بریزد.

حالا با بازگشت و درخشش در دو بازی پیاپی باید دید پوچتینو به قرار دادن او در ترکیب ثابت تیم ادامه می‌دهد یا او را دوباره به روی نیمکت برمی‌گرداند.

دیدگاه‌ها