کد خبر : 1990764 | 09 دی 1402 ساعت 18:41 | 15K بازدید | 11 دیدگاه

مقصر این اتفاقات خودم بودم؛

خانزاده: در مورد جدایی از تراکتور یک کتاب حرف دارم!

محمدرضا خانزاده می‌گوید در مورد اتفاقات فصل گذشته از کسی دلخور نیست.

خانزاده: در مورد جدایی از تراکتور یک کتاب حرف دارم!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خانزاده مدافع تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست برابر تراکتور تیم سابقش، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: باخت در هر شرایطی سخت است. خودم خاطرات خیلی خوب و شیرینی در تبریز داشتم. یک سری خاطرات خوب تداعی شد ولی در مورد بازی باید بگویم که اول یکی دو تا موقعیت خیلی خوب داشتیم بر روی غافلگیری و ضد حمله می‌توانستیم به تراکتور گل بزنیم که متاسفانه نتوانستیم این کار را کنیم.

خانزاده ادامه داد: تراکتور نفرات فوق العاده قوی دارد به مجموعه آنها تبریک می‌گویم به کادر فنی فوق العاده آنها تبریک می‌گویم. در این زمین به هیچ وجه نمی‌توانید یک ضرب دو ضرب فوتبال بازی کنید ولی اینکه آقای خمس این جسارت را دارد و فوتبال پر ریسک و پر خطری به خاطر زمین بازی می‌کند، لذت می‌برم.

او در مورد شرایط تیمش گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم با تدابیری که مدیرعامل باشگاه به کار می‌گیرد بتوانیم تیم را تقویت کنیم و بتوانیم مردم آبادان را خوشحال کنیم. نتوانستیم آن چیزی که از ما می‌خواستند را برایشان انجام بدهیم. تلاشمان را می‌کنیم که در نیم فصل دوم برگردیم.

1963952

او در مورد اینکه پارسال در آستانه انتقال به تراکتور قرار داشت و جدا شد گفت: در مورد گذشته صلاح نمی‌دانم صحبت کنم. چیز خاصی نبود و از کسی دلخور نیستم. سعی می‌کنم رو به جلو نگاه کنم. اگر بخواهم در این موارد صحبت بکنم یک کتاب میتوانم حرف بزنم! مقصر همه اینها شخص خود من بودم. باید نکاتی را رعایت می‌کردم. من آن زمان با دلم به تراکتور آمده بودم ولی حتی نتوانستم تمرین کنم. یک دردی، مرضی یا نمی‌دانم چی بود که نتوانستم! آقای بردیف هم گفت تو اصلاً تمرین نکردی‌ در مورد حواشی هم مدیریت محترم باشگاه می‌تواند صحبت کند.

این مدافع در مورد وضعیت استادیوم صنعت که پذیرای تماشاگر نیست و همچنین حواشی تمرین‌شان گفت: اینکه بخواهند تماشاگر نیاید فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد. بازی پیش محروم بودیم. خوزستان فوق العاده استان فوتبال خیزی است. چیزی که می‌خواستیم انجام بدهیم را نتوانستیم. همه چیز به مدیریت باشگاه برمی‌گردد که تیم تقویت شود و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

دیدگاه‌ها