کد خبر : 1990773 | 09 دی 1402 ساعت 19:14 | 4.5K بازدید | 19 دیدگاه

ثابت‌ایمانی: به استقلال موقعیت ندادیم

هافبک پیکان معتقد است تیمش علی‌رغم نمایش خوب نتوانست از استقلال امتیاز بگیرد.

ثابت‌ایمانی: به استقلال موقعیت ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا ثابت‌ایمانی پس از شکست دو بر یک پیکان مقابل استقلال در آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر عنوان کرد: نقاط قوت و ضعف استقلال را آنالیز کرده بودیم، اما متاسفانه روی ضربه ایستگاهی گل اول را خوردیم و در گل دوم هم تمرکز لازم را نداشتیم.

او ادامه داد: تلاش کردیم گل تساوی را بزنیم، اما گل دوم را روی یک ضدحمله خوردیم و گل اول را خیلی دیر به ثمر رساندیم و زمان کمی برای جبران داشتیم. تلاش خودمان را کردیم و بازی جان‌دار و خوبی را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر شود چون این نمایش پیکان با جایگاه جدولی‌اش هم‌خوانی ندارد.

ویدئو: 320826

هافبک پیکان درباره اینکه مقابل استقلال موقعیت گل چندانی نسبت به دیدارهای اخیرشان نداشتند، اظهار کرد: بازی درگیرانه و در وسط زمین دنبال می‌شد. هر دو تیم امروز آنالیز خوبی از یکدیگر داشتند و موقعیت زیادی به‌هم ندادند. گلی هم که خوردیم، روی یک ضربه کرنر بود، وگرنه در شرایط بازی به آنها موقعیت ندادیم.

ثابت‌ایمانی یادآور شد: امیدوارم شرایط بهتر شود و مطمئن باشید همین اتفاق می‌افتد. مطمئنم در نیم‌فصل دوم شرایط تیم ما بهتر می‌شود و آقا رضا وضعیت بهتری برای ما رقم خواهد زد.

1964927

او درباره اینکه رضا عنایتی تاکید داشته بازیکنان تیمش خجالتی هستند، اظهار کرد: منظور آقا رضا، کم رو بودن بازیکنان پیکان است چون غیر از دو، سه نفر، سایر نفرات جوان هستند و در فوتبال ایران هم اینطور است که جوانان نباید خیلی حرف بزند، وگرنه خجالتی نیستند.

هافبک پیکان درباره ماندن یا رفتن از این تیم در نقل و انتقالات گفت: باید برویم و صحبت کنیم. پیشنهاد دارم ولی تابع تصمیمات باشگاه و پایبند به قراردادم هستم.

دیدگاه‌ها