کد خبر : 1990797 | 09 دی 1402 ساعت 20:13 | 51.9K بازدید | 115 دیدگاه

پیوستن سیلوا به استقلال تمام شده، جلالی سرباز نیست

نکونام: نیازی نیست کسی درباره تیم من اظهارنظر کند

سرمربی استقلال می‌گوید که کار پیوستن رافائل سیلوا به این تیم تمام شده و جلالی و خالدآبادی نیز سرباز نیستند.

نکونام: نیازی نیست کسی درباره تیم من اظهارنظر کند

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام پس از پیروزی برابر پیکان، در نشست خبری بعد از مسابقه شرکت کرد. سرمربی آبی پوشان در ابتدای صحبت‌هایش گفت:

این نتایج حاصل زحمات بازیکنان و هواداران است
هواداران در این سرما تیم را حمایت کردند و خدا را شکر شرمنده‌شان نشدیم. تا جایی که می‌توانستیم زحمت بکشیم و برایشان بازی کنیم و امتیاز جمع کنیم و تا بتوانیم خوشحال بفرستیمشان خانه. از هواداران خانم که در آن شرایط سخت و در طبقه دوم تیم را تشویق می‌کنند، تشکر می کنم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که 15 بازی سخت و یک پیش فصل عذاب‌آور و شرایط سختی که استقلال داشت را درک کردند و با تمام وجودشان برای موفقیت استقلال جنگیدند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. از آنها بابت این موفقیت‌ها تشکر می‌کنم. این نتایج تماما حاصل زحمات بازیکنان و هواداران است که بیشترین تلاش را انجام دادند و من کوچک‌ترین نقشی نداشتم.

ویدئو: 320842

یک پنالتی برای ما گرفته نشد
در نیمه اول بازی آنطوری که دوست داشتیم پیش نرفت و حریف تمام بازیکنانش را به خط هافبک آورده بود و حفظ توپ می‌کرد که توپ گیری از آنها و خلق موقعیت سخت بود. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و کاملا تیم برتر زمین بودیم و دو گل زدیم. زمانی که بازی 2 بر صفر بود، یک پنالتی برای ما گرفته نشد. دو آفساید اشتباه به نظرم گرفته شد که می‌توانست در نتیجه تأثیر داشته باشد و گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم می‌توانستیم دو گل دیگر بزنیم تا بازی را راحت‌تر برنده شویم. آخر بازی روی یک اشتباه گل خوردیم و روی بازی مستقیم حریف تحت فشار قرار گرفتیم. با توجه به شکلی که بازی داشت، موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

این تیم ملی، یکی از پرمهره‌های تاریخ است
برنامه برای نیم فصل دوم؟ تعطیلی لیگ برای تیم ملی را در پیش داریم و برای تیم ملی کشورم و بازیکنانش در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم یکی از تیم‌های پرستاره و شاید یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران در کنار چند تیم ملی دیگر باشد. این تیم با توجه به نفراتی که دارد، می‌تواند قهرمان آسیا شود و ان‌شاءالله این اتفاق رخ دهد و شرایط برای فوتبال کشور بهتر شود.

1972986

اگر بازیکن بگیریم به اردوی امارات می‌رویم
در این مدت که تیم ملی بازی دارد، ما هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. باشگاه اردویی را پیشنهاد داد تا در تورنمنتی در امارات حضور پیدا کنیم که اگر شرایط ایده‌آل باشد و بازیکنان موردنظرمان جذب شود، قطعا شرکت می‌کنیم. بازیکنان ملی‌پوش نمی‌دانم یکی یا دو بازیکن داشته باشیم، به نفراتی نیاز داریم که در این اردو شرکت کنیم. لیست بازیکنان مدنظر را به باشگاه داده‌ام. برای اینکه تیم در کورس قهرمانی باشد، لیستی را داده‌ایم که باید حداقل چند نفر از آنها را در پست هایی که می‌خواهیم، جذب کنیم تا نیم‌فصل دوم بهتری به نسبت نیم‌فصل اول داشته باشیم.

کار پیوستن سیلوا به استقلال تمام شده است
سرباز شدن بازیکنان استقلال؟ به‌نظرم خالدآبادی دانشجوست و سرباز نیست. جلالی هم مشکلی ندارد و قطعاً کنار ما حضور خواهد داشت. سیلوا مدافعی است که از اول فصل او را می‌خواستیم، ولی به دلیل مشکلاتی که داشت استقلال را ترک کرد. مدیریت باشگاه با او به توافق رسیده و خودم خواستم که برگردد و فکر کنم این اتفاق در یکی دو روز آینده بیفتد. فعلا به ایران نمی‌آید، مشکلاتی در اصلاح قراردادش وجود داشت که کار ممکن کمی طول بکشد ولی در یکی دو روز آینده حل خواهد شد.

ویدئو: 320843

تیم امید با آن همه مهره حذف شد
اظهارات عنایتی مبنی بر اینکه استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است؟ اگر تیم من مهره داشته باشد یا نه، خوبی‌، خوشی و ناراحتی‌هایش را من باید تحمل کنم و این صحبت‌ها درست نیست درباره تیم رقیب انجام شود. اینکه استقلال پرمهره است یا کم‌مهره، به هر حال تیمی است که من سرمربی‌اش هستم. خودتان می‌دانید همیشه مهره در فوتبال همه کار نمی‌کند. تیم فوتبال امید با آن همه مهره خوب در بازی‌های مقدماتی المپیک نتوانست نتیجه بگیرد و به هنگ‌کنگ باختیم، پس مهره همه چیز نیست.

نیازی نیست کسی درباره تیم من اظهارنظر کند
افتخار می‌کنم چنین شاگردانی در استقلال دارم و همیشه قدردان‌شان هستم. صحبت‌هایی که انجام می‌شود همیشه باید با منطق باشد. کارشناسان بزرگ فوتبال این مسئله را می‌گویند و نیازی نیست من بگویم و کسی هم در مورد تیم من اظهارنظر کند. به هر حال ما تیم‌های پرمهره‌ای دیدیم که متأسفانه حذف شده‌اند!

ویدئو: 320844

بیشترین ضرر از داوری را ما دیده‌ایم
سرمربی استقلال در مورد اینکه مدیررسانه‌ای پیکان با تبلت صحنه‌ای از خطای نیک‌نفس را نشان داده و مدعی بوده او باید کارت قرمز دریافت کند، گفت: صحنه خطای زبیر را ندیدم. در رختکن جلسه‌ای داشتیم و با توجه به تعطیلی لیگ و مشکلات مالی که طبق معمول داشتیم، من داشتم با بازیکنان صحبت می کردم و از کسی در مورد آن صحنه سوال نکردم. اگر اشتباه هم شده باشد، خود ما در بازی با مس رفسنجان بازیکن حریف باید دقیقه 15 اخراج می‌شد که نشد. وقتی اتفاقی که افتاده تمام شده است. بیشترین ضرر از داوری را ما دیده‌ایم، اینکه چی بوده یا نبوده را می‌گذاریم برعهده کارشناسان. اگر داور اشتباهی کرده باشد، دیگر بازی تمام شده است. اعتراضی هم باشد احترام می‌گذارم و هر کسی برای دفاع از تیمش می‌تواند اعتراض کند.

دیدگاه‌ها