کد خبر : 1990801 | 09 دی 1402 ساعت 20:17 | 136.2K بازدید | 183 دیدگاه

کسی نباید درباره تیم من حرف بزند؛

صحبت‌های تند نکونام علیه رضا عنایتی

سرمربی تیم فوتبال استقلال پاسخ تندی به اظهارات عنایتی درباره پرستاره بودن استقلال داشته است.

صحبت‌های تند نکونام علیه رضا عنایتی

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار استقلال در نیم فصل اول مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در پایان این مسابقه با پیروزی 2 بر یک شاگردان نکونام تمام شد. 

اما یکی از نکات قابل توجه این مسابقه در نشست خبری مربیان رخ داد که جواد نکونام پاسخ تندی به اظهارات رضا عنایتی داشت که استقلال را تیمی پرستاره و پرمهره در این فصل از مسابقات عنوان کرده بود.

جواد نکونام درباره این اظهارنظر عنایتی و اینکه او گفته استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است، گفت: «اگر قرار است در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنیم مثلاً بگوییم تیم مهره دارد یا ندارد باید خوبی، خوشی و ناراحتی‌اش را خودم تحمل کنم.

درست نیست در مورد تیم رقیب اینگونه صحبت کنیم. خودتان می‌دانید در فوتبال مهره همه کار نمی‌کند در مقدماتی المپیک تیم به این خوبی نتوانست نتیجه بگیرد و به هنگ‌کنگ باختیم پس مهره همه چیز نیست. البته من افتخار می‌کنم که چنین شاگردانی دارم. همیشه گفته‌ام قدردان آنها هستم اما برخی صحبت‌ها باید منطق داشته باشد. کارشناسان بزرگ فوتبال ما این موضوع را می‌گویند و نیازی نیست خودم بگویم. نباید کسی هم در مورد تیم من اظهارنظر کند. متأسفانه برخی تیم‌های پرمهره را دیدیدم که حذف شدند.»

دیدگاه‌ها