کد خبر : 1990809 | 09 دی 1402 ساعت 20:54 | 38.8K بازدید | 57 دیدگاه

این بهترین خط دفاعی تاریخ تراکتور است!

تراکتور با 10 کلین‌شیت نیم فصل بهترین آمار تاریخ لیگ برتری خود را در یک نیم فصل به ثبت رساند.

این بهترین خط دفاعی تاریخ تراکتور است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور در حالی نیم فصل لیگ برتر ایران را به پایان رساند که با قرارگیری در رتبه چهارم، جایگاه خود را بین مدعیان قهرمانی تثبیت کرد. اگرچه در آخرین بازی خط حمله تراکتور با سه گل توانایی خود را نشان داد اما در طول فصل این خط دفاعی سرخپوشان تبریزی بود که آنها را به جایگاه بالای جدول رساند.

تراکتور در دور رفت لیگ برتر تنها در 5 بازی مقابل ذوب‌آهن، شمس‌آذر، استقلال، سپاهان و پرسپولیس گل خورد و 10 بازی دیگر را با کلین‌شیت سپری کرد تا بهترین عملکرد این فصل را داشته باشد.

1971059

جالب است بدانید تراکتور در سه فصل اخیر به ترتیب 16، 18 و 13 گل در یک نیم فصل خورد اما این بار شاگردان خمس با تنها 10 گل خورده دور رفت را به پایان رساندند تا پیشرفت تدافعی خود را به وضوح نشان بدهند.

این آمار باعث شده تا خط دفاعی کنونی تراکتور بهترین آمار را در تاریخ لیگ برتری این باشگاه داشته باشند. حالا آنها امید زیادی دارند تا با تکرار این آمار بتوانند در نیم فصل دوم هم عملکرد درخشان خود را ادامه دهند و به جایگاه بهتری هم برسند.

رهبری خط دفاعی تراکتور برعهده شجاع خلیل‌زاده بوده که حالا کاپیتان تیمی محسوب می‌شود که بهترین آمار تاریخ سرخپوشان تبریزی را از خود به جای گذاشته و با این آمادگی به استقبال جام ملتهای آسیا می‌رود.

این فصل حسین پورحمیدی گلر ثابت تیم تراکتور بوده و در دفاع مرکزی نیز شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی مهره ثابت بودند و در چند بازی هم سیدمحمد حسینی، محمد آقاجانپور و میلاد کر به میدان رفتند. در جناح راست سیامک نعمتی، مهدی شیری و محمد آقاجانپور حضور داشتند و در سمت چپ نیز سعید کریم‌آذر و محمد نادری بازی کردند.

دیدگاه‌ها