کد خبر : 1990836 | 09 دی 1402 ساعت 22:08 | 67.1K بازدید | 16 دیدگاه

عجیب‌ترین موقعیت از دست‌رفته فصل: چجوری گل نشد!

موقعیتی که آیزایا جونز، مهاجم میدلزبرو، در بازی تیمش برابر هادرسفیلد از دست داد، هواداران را انگشت به دهان گذاشت.

عجیب‌ترین موقعیت از دست‌رفته فصل: چجوری گل نشد!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی ۲-۱ میدلزبرو مقابل هادرسفیلد در چارچوب هفته بیست و پنجم چمپیونشیپ انگلیس اتفاق عجیبی رخ داد. در حالی‌که بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود، آیزایا جونز، وینگر ۲۴ ساله میدلزبرو در موقعیتی عالی قرار گرفت.

او در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت و تصمیم گرفت با ضربه چیپ دروازه را باز کند. با این حال با دخالت دروازه‌بان سرعت توپ کم شد و جونز در مقابل دروازه خالی قرار گرفت. در حالی که همه، حتی خودش مطمئن بودند که دروازه هادرسفیلد باز خواهد شد، او سایه توپ را زد و تعادلش را از دست داد تا مدافع حریف سر برسد و توپ را دور کند.

1973053
1973052
1973054

جونز که در پنجره‌های نقل و انتقالات گذشته چند بار به منچستر یونایتد و کریستال پالاس نزدیک شده بود، بلافاصله پس از از دست دادن این موقعیت سرش را به پایین انداخت و به‌نظر می‌رسید که باورش نمی‌شد که نتوانسته است ششمین گلش در این فصل را به ثمر برساند.

پس از انتشار فیلم این موقعیت در شبکه‌های مجازی هواداران باور نمی‌کردند که او این موقعیت را از دست داده است. هواداری نوشت: «این موقعیت از دست‌رفته فصل بود. حتی من هم آن را گل می‌کردم.»

کاربری گفت: «باورم نمی‌شود. چشمانم الان چه چیزی را دیدند؟»

هوادار دیگری اضافه کرد:«این موقعیت از دست‌رفته فصل در همه سطح، حتی سطح پایه‌ها و کودکان بود. چگونه توانست آن را از دست بدهد؟»

دیدگاه‌ها