کد خبر : 1990850 | 10 دی 1402 ساعت 05:41 | 21.5K بازدید | 15 دیدگاه

متخصص طراحی برای قهرمانی با اسکواد معمولی! (عکس)

مهدی پور بار دیگر با مهارت خود در ضربات ایستگاهی زمینه ساز پیروزی تیمش شد.

متخصص طراحی برای قهرمانی با اسکواد معمولی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین بازی خود در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک پیکان را شکست داد تا با روحیه‌ای بالا راهی تعطیلات شود.

آبی‌ها که در این مسابقه یک بار در نیمه اول روی ارسال مهدی مهدی‌پور و ضربه سهرابیان دروازه پیکان را باز کرده بودند، به دلیل آفساید شدن این گل نیمه اول را مساوی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم استقلال خیلی زود با موقعیت سازی دوباره مهدی پور در آستانه باز کردن دروازه پیکان قرار گرفت اما ضربه سر آرمان رمضانی توسط ناصری راهی کرنر شد.

1973081

این پایان حملات استقلال با طرح ریزی مهدی پور نبود و آنها روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر سهرابیان دوباره به کرنر رسیدند تا لحظه موعود رسید و مهدی پور توانست با یک ارسال دقیق بلافاصله پس از صحنه قبلی سهرابیان را پشت خط شش قدم صاحب فرصت کند و استقلال گل اول را بزند.

1973083

تجربه ثابت کرده مدعیان سنتی قهرمانی در لیگ برتر ایران باید از حداقل‌هایی چون داشتن یک بازیکن با تبحر در ارسال ضربات ایستگاهی و شروع مجدد برخوردار باشند و در این بین هرچه کیفیت بازیکنان از سطح عالی دورتر باشد، اهمیت این ضربات هم بیشتر می‌شود و قطعا در استقلالی که نسبت به سال‌های قبل مهره شاخص کمتری دارد، حضور یک بازیکن مثل مهدی پور نعمت است.

دیدگاه‌ها