کد خبر : 1990852 | 10 دی 1402 ساعت 05:13 | 26.6K بازدید | 18 دیدگاه

حسرت بزرگ کاپیتان استقلال پیش از جام ملت‌ها

سیدحسین حسینی با وجود نمایش قابل قبول برابر پیکان دروازه‌اش باز شد.

حسرت بزرگ کاپیتان استقلال پیش از جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک برابر پیکان به برتری رسید تا جایگاه دوم خود را در پایان نیم فصل اول تضمین کرده و احتمال قهرمانی نیم فصل را هم حفظ کند.

این پیروزی در شرایطی به دست آمد که در نیمه اول بازی این پیکان بود که موقعیت‌های بیشتری ساخت و چندبار تا آستانه فروپاشی دروازه استقلال رفت اما کاپیتان حسینی هربار مقاومت کرد.

او در این نیمه ضربه سر محکم پاکدل را در موقعیتی خطرناک مهار کرد و در نیمه دوم هم با یک دبل سیو زیبا روی شوت‌های فلاح و ضربه سر شهیم مانع از گلزنی تیم عنایتی شد اما در نهایت روی یک موقعیت نسبتا کم خطرتر دروازه‌اش توسط شهیم باز شد.

1973008

هرچند بعید است این گل جایگاه حسینی در لیست پرواز به دوحه را تهدید کند اما نمی‌توان منکر این قضیه شد که اگر استقلال با کلین شیت حسینی این پیروزی را به دست می‌آورد، کاپیتان هم با روحیه بهتری مسافر قطر می‌شد.

حسینی امید زیادی داشت تا بتواند با درخشش در مسابقات لیگ برتر نظر کادرفنی را برای انتخاب سنگربان شماره یک تیم ملی در قطر را عوض کند. هر چند که کاپیتان استقلال در این فصل و تا پایان نیم فصل نمره قبولی گرفته ولی بعید به نظر می‌رسد او بتواند جای بیرانوند را درون دروازه ایران بگیرد.

1973085

سنگربان باتجربه استقلال که توانست در جام جهانی مقابل ولز بدرخشد و یک کلین شیت را نیز به نام خودش ثبت کند، امیدوار است شرایط دو بازی نخست تیم ملی در جام ملت‌ها به نحوی پیش برود که او بتواند حداقل در بازی سوم برابر امارات به میدان برود تا حضور در یک تورنمنت مهم دیگر را نیز تجربه کند.

دیدگاه‌ها