کد خبر : 1990857 | 09 دی 1402 ساعت 23:55 | 20.7K بازدید | 8 دیدگاه

رسمی: هوگو لوریس به لس آنجلس اف‌سی پیوست

هوگو لوریس، دروازه‌بان سابق تاتنهام، به لس آنجلس اف‌سی پیوست.

رسمی: هوگو لوریس به لس آنجلس اف‌سی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه‌بان 37 ساله فرانسوی یکی از بهترین ستگربانان دهه گذشته فوتبال اروپا بوده است. او بازی خود را در تیم نیس آغاز کرد و بعد از آن به لیون رفت و برای این تیم 200 بازی انجام داد و موفق شد قهرمان لیگ یک فرانسه بشود. او بعد از درخشش در کشورش به پایتخت انگلیس رفت و در تاتنهام از سال 2012 تاکنون 447 بازی انجام داد و به کاپیتانی این تیم رسید.

او به دنبال درخشش در تیم درخشان تاتنهام در سال‌های گذشته با حضور بازیکنانی مثل هری کین، دله آلی و سون هیونگ مین به تیم ملی فرانسه دعوت شد و موفق شد با این تیم به قهرمانی جام جهانی 2018 برسد. او آخرین بار در 23 آوریل و در جریان شکست 6-1 تیمش مقابل نیوکسل به میدان رفت گولیلمو ویکاریو درون دروازه تاتنهام قرار گرفته است. اتفاقی که باعث شد لوریس به فکر جدایی از تاتنهام بیفتد.

1973094

او قراردادش را به صورت یک طرفه با تاتنهام فسخ کرده است و حالا خبر پیوستن رسمی او به تیم آمریکایی لس آنجلس اف سی به عنوان بازیکن آزاد منتشر شده است. حساب رسمی باشگاه تاتنهام در توییتر برای خداحافظی با این دروازه‌بان عکسی با زیرنویس آمار و ارقام او در دوران فعالیتش در تاتنهام منتشر کرده و کنار آن نوشته است: " مرسی، هوگو!"

دیدگاه‌ها