کد خبر : 1990864 | 10 دی 1402 ساعت 07:44 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

مسعود شجاعی حسرت غیاب این مهره‌ها را می‌خورد

دو بازیکن کلیدی هوادار در هفته‌های گذشته مصدوم شدند و در بازی‌های بسیاری نتوانستند تیمشان را همراهی کنند.

مسعود شجاعی حسرت غیاب این مهره‌ها را می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در این فصل با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. علاوه بر مصدومیت‌های مقطعی تعدادی از بازیکنان این تیم، دو بازیکن سرشناس هوادار نیز با آسیب دیدگی‌های شدید مواجه شدند.

ایوب کلانتری هافبک دفاعی جدید هوادار که فصل گذشته در نساجی بازی می‌کرد، یکی از بازیکنان با تجربه این تیم بود در شرایطی که روند خوبی را در هوادار طی می‌کرد در بازی با استقلال از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و فصل را از دست داد. امین قاسمی نژاد نیز پس از جدایی از گل‌گهر نمایش متفاوتی در هوادار داشت و توانست با چهار گل دو پاس گل حسابی برای تیمش موثر باشد.

1973105

با این حال قاسمی نژاد نیز در بازی ملوان دچار مصدومیت عضلانی شد و نیم فصل اول را از دست داد. حالا هواداری‌ها امیدوار هستند او را به نیم فصل دوم برسانند.

این دو بازیکن مصدوم در تمرین روز گذشته هوادار نظاره‌گر تمرین بودند. دو مهره‌ای که می‌توانستند برای مسعود شجاعی سرمربی جدید بنفش‌پوشان حسابی کارآمد باشند اما او فعلا نمی‌تواند از آنها استفاده کند.

هوادار امروز در ورزشگاه دستگردی میزبان استقلال خوزستان قعر جدولی است و امیدوار هستند پس از هفته‌ها ناکامی در کسب پیروزی سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها