کد خبر : 1990873 | 10 دی 1402 ساعت 00:49 | 15.6K بازدید | 27 دیدگاه

آرسنالی‌ها نمی‌توانند شکست را گردن VAR بیاندازند!

شبکه بین اسپورت تصاویری دقیق از صحنه پاس گل اول وستهم مقابل آرسنال منتشر کرد که نشان می‌داد این پاس گل سالم بوده است.

آرسنالی‌ها نمی‌توانند شکست را گردن VAR بیاندازند!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار خانگی آرسنال مقابل وستهم در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، توپچی‌ها روی اشتباه مدافعانشان در دقیقه 13 غافلگیر شدند. توپ داشت از خط افقی زمین به کرنر می‌رفت که جارد بوون درست روی خط آن را مجددا به روی دروازه آرسنال فرستاد. این توپ در دهانه دروازه به توماس سوچک رسید و این ستاره 28 ساله موفق شد با ضربه‌ای محکم دروازه آرسنال را باز کند. آرسنال نهایتا این بازی را 2-0 باخت.

بررسی صحنه نشان داد که ارسال سالم بوده است و بوون پیش از بیرون رفتن توپ موفق به دادن پاس گل شده است. این دومین‌باری است که آرسنال به‌صورت میلی متری و روی توپی که در آخرین لحظه از خط عبور نمی‌کند گل دریافت می‌کند. با این حال آرتتا باز هم و بعد از دیدن تصاویر اولیه از این صحنه به عملکرد VAR معترض بود و معتقد بود که این تکنولوژی با قاطعیت نمی‌تواند در مورد این صحنه‌ها اظهار نظر کند.

1973112

اما شبکه بین اسپورت با انتشار تصاویر دقیقی و استفاده از سیستم دایره‌های متحدالمرکز توانست ثابت کند که توپ واقعا از خط کنار زمین رد نشده است. اندی گری مجری بین اسپورت با خنده در مورد این صحنه توضیح داد: "ما توانستیم به وضوح ببینیم که چقدر توپ با خط فاصله داشت. خیلی زیاد! چند میلی متر!"

البته آرسنالی ها می توانند به خاطر بدشانسی دوباره در فاصله‌های میلی متری ناراحت باشند اما دلیل باخت تیمشان را باید در جای دیگری جست و جو کنند. چون نه تنها این ارسال، هرچند با بد اقبالی قرمزهای لندن، به یک گل سالم تبدیل شد، بلکه آرسنال واقعا در آن شب مستحق پیروزی نبود.

دیدگاه‌ها