کد خبر : 1990884 | 10 دی 1402 ساعت 01:31 | 25.6K بازدید | 27 دیدگاه

مهاجم تراکتور چه نگاهی به توپ می‌کند! (عکس)

عارف رستمی مهاجم تراکتور موقعیت گلزنی فوق‌العاده‌ای را مقابل نفت آبادان از دست داد.

مهاجم تراکتور چه نگاهی به توپ می‌کند! (عکس)

به گزارش ورزش سه، عارف رستمی مهاجم تراکتور که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود فرصت گلزنی فوق العاده‌ای را از دست داد تا حسرت گلزنی در این مسابقه برای او باقی بماند.

رستمی پس از حضور در میدان انگیزه بالایی برای گلزنی داشت تا خود را به هواداران و سرمربی تراکتور ثابت کند، حرکت امیرحسین حسین زاده در دقیقه 75 با حرکت پا به توپی که از سمت راست انجام داد به داخل محوطه رسید و ارسال پاس زمینی در عرض دروازه نفت آبادان، رستمی را مقابل دروازه خالی قرار داد اما این بازیکن برای گل کردن این توپ یک گام کم آورد و تکل بلند او و ضربه‌ای که زد به تیرک دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد، این توپ اگر تور دروازه نفت را لمس می‌کرد تعویض‌های پاکو خمس پس از حضور در میدان روی گل تاثیر مستقیم داشتند.

1973133

همین صحنه باعث شد که او پس از گل نشدن توپ حسرت زیادی بخورد و در حالتی که توپ به گل تبدیل نشده بود روی خط دروازه نفت آبادان مسیر دور شدن توپ را دنبال می‌کرد.

1973132

این اتفاق برای دومین بار در فصل است که رستمی خوش‌شانس نیست و نمی‌تواند دروازه خالی را باز کند، در بازی با هوادار علیرضا حقیقی روی ضربه کرنر جلو کشیده بود و عارف رستمی از نیمه زمین مقابل دروازه خالی قرار داشت و ضربه این بازیکن را داریوش شجاعیان با تکل برگرداند.

عارف رستمی در این فصل فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرد و در 16 مسابقه تراکتور 3 حضور ثابت و 6 بار به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، او در 9 دیداری که برای تراکتور به میدان رفت 2 گل به ثمر رساند.

عکس: مهرداد نوع‌بشر

دیدگاه‌ها