کد خبر : 1990887 | 10 دی 1402 ساعت 08:57 | 27.4K بازدید | 1 دیدگاه

بایلی به دنبال تیم جدید در اروپا؛

مدافع یونایتد از بشیکتاش هم اخراج شد!

اریک بایلی مدافع ساحل عاجی تیم بشیکتاش از لیست این تیم کنار رفت.

مدافع یونایتد از بشیکتاش هم اخراج شد!

به گزارش ورزش سه، اریک بایلی مدافع ساحل عاجی تیم بشیکتاش قراردادش را پس از عملکرد ضعیفی که داشت با این تیم فسخ کرد.

مدافع سابق منچستریونایتد که به صورت آزاد از منچستریونایتد به ترکیه سفر کرده بود، این فصل در ۵ بازی برای نماینده شهر استانبول به میدان رفت اما عملکرد ضعیف چند بازیکن تیم بشیکتاش، موجب انقلاب در ترکیب این تیم شد و حال اریک بایلی اولین خروجی این تیم خواهد بود.

بایلی در خط دفاع بشیکتاش به شدت عملکرد ضعیفی داشت تا حدی که سرمربی این تیم یعنی توپراک‌تپه در برخی از مصاحبه‌های خود گفته بود که بایلی در تمرینات وضعیت مناسبی ندارد و سعی دارد خود را بهتر کند اما زمانی که در ترکیب مشکی و سفید پوشان قرار گرفت به وضوح قصه مدافع ساحل عاجی تغییر کرد و اکنون در ژانویه و پیش از شروع جام ملت‌های آفریقا باید به دنبال تیم باشد. بایلی در منچستریونایتد نیز از سال ۲۰۱۶ با حضور مورینیو جذب شد و در سال ۲۰۲۲ پس از همکاری با نفراتی چون اوله گونار سولسشر و رالف رانگنیک، اریک تن‌هاخ درب خروج را به او نشان داد.

بشیکتاش اکنون با ۲۹ برابر با کایسری اسپور در رده پنجم جدول حضور دارد. اگر چه با توجه به عملکرد فوق العاده گالاتاسرای و فنرباغچه امیدی به قهرمانی ندارد اما در تلاش است تا با حضوری فعال در بازار ژانویه زمینه‌ساز کسب سهمیه اروپایی در فصل آینده شود.

دیدگاه‌ها