کد خبر : 1990892 | 10 دی 1402 ساعت 07:54 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

دوست دارم حامد حدادی به ذوب‌آهن بیاید

کارشناس بسکتبال ایران گفت: دوست دارم حامد حدادی به ذوب‌آهن بیاید اما این اتفاق در حیطه اختیارات من نیست.

دوست دارم حامد حدادی به ذوب‌آهن بیاید

به گزارش "ورزش سه"، مهران حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال ایران که پس از برگزاری ۱۱ هفته به پایان رسید، توضیح داد: من فکر می‌کنم رقابت تیم‌ها نزدیک‌تر شده و لیگ جذاب‌تری را شاهد بودیم. ترکیب همه تیم‌ها متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان است و بازیکنان خارجی خوبی هم جذب شده‌اند. در مجموع نسبت به فصل قبل، نیم فصل و لیگ بهتری را پشت سر گذاشتیم.

باید به جذاب‌تر شدن لیگ توجه کنیم

او در پاسخ به این سوال که قوانین سازمان لیگ چقدر روی بهتر شدن سطح کیفی و فنی لیگ تاثیر داشته است، تصریح کرد: قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون در ابتدای فصل برای بالا رفتن سطح لیگ اتخاذ کردند، تاثیر مثبتی داشت. البته جا دارد برای فصول بعد قوانین را به‌روزتر کنیم. می‌شود یک‌سری تصمیمات هم برای بالاتر بردن جذابیت لیگ گرفت تا جذب اسپانسر بیشتر شود. بنده نقطه نظرات خود را در زمان مناسب ارائه می‌کنم. 

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: یکسری قوانین درباره پرداختی تیم‌ها به بازیکنان وضع شد که اکنون تیم‌ها از اول می‌دانند چه چیزی می‌خواهند. البته معتقدم در این زمینه نیز می‌شود بیشتر صحبت کرد تا کار تکمیل‌تر شود تا از بعد پرداخت‌های مالی، در مسائل فنی و مدیریتی باشگاه‌ها شاهد پیشرفت باشیم.

دمیر سرمربی خوبی است

عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، درباره جلسات برگزار شده این کمیته با حضور هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، توضیح داد: دمیر را آدم بسیار خوبی دیدم و مربی بدی هم نیست، مربی خوبی است. شرایط بسکتبال و تیم ملی ما سخت است اما امیدوارم بهتر شود. در حقیقت باید کاری کنیم که بازیکنان با تجربه را در اختیار تیم ملی قرار دهیم تا بازدهی آن‌ها در بازی‌های ملی بیشتر شود.

نیاز ملی‌پوشان بازی‌های تدارکاتی زیاد است

او درباره چگونگی انجام این کار نیز اظهار کرد: بازیکنان باتجربه با حضور در میادین بین‌المللی درست می‌شوند. ما باید نفرات با استعداد را در لیگ پیدا کنیم سپس با اعزام آن‌ها به بازی‌های تدارکاتی زیاد آن‌ها را به سطح بالاتری برسانیم. نفراتی که اضافه می‌شوند باید آینده بسکتبال باشند. باید استعدادیابی بهتری صورت گیرد و نفرات منتخب در مسابقات تدارکاتی شرکت کنند تا وقتی در بازی‌های آسیایی و ... هستند، استرس نداشته و آماده باشند.

امیدوارم مسائل بین حدادی و باشگاه ذوب‌آهن حل شود

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، درباره انتقال حامد حدادی به این تیم در نیم فصل دوم نیز گفت: خیلی دوست دارم که این اتفاق بیفتد و منتظر هستم تا ببینم مسائل بین حدادی و باشگاه چگونه رقم می‌خورد. اکنون این موضوع در حیطه وظایف من نیست اما از این انتقال بسیار استقبال می‌کنم.

از عملکرد تیمم راضی هستم

حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم ذوب‌آهن اصفهان در نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال راضی است، تصریح کرد: خدا را شکر عملکرد و نتیجه تیم ما بد نبوده است. هم کادرفنی و هم مسئولان راضی هستند. البته نسبت به شرایط لیگ اصلا نشان نمی‌دهد که تا پایان چه اتفاقی می‌افتد، نیم فصل دوم تازه شروع راه سخت ما است و بازی‌های مهمی پیش‌رو داریم چون تیم‌ها در پلی‌آف قدرت اصلی خود را نشان می‌دهند.

در جذب بازیکن فوق‌العاده عمل کردیم

او در پاسخ به این سوال که آیا از نفرات جذب شده توسط باشگاه ذوب‌آهن در این فصل راضی است، توضیح داد: ما محدودیت بودجه داشتیم و با توجه به این محدودیت بودجه، از نظر من یکی از تیم‌هایی بودیم که در بحث جذب بازیکنان باتجربه، جوان و خارجی فوق‌العاده عمل کردیم. نفرات خوبی جذب کرده‌ایم. در سطح بودجه خود حرکت کردیم و قطع به یقین اگر بودجه بیشتری در اختیار داشتیم، ستاره‌های صاحب‌نام را هم به تیم اضافه می‌کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، در پایان صحبت‌های خود گفت: از مسئولان باشگاه به دلیل حمایتشان از تیم و صبوری بازیکنان با توجه به شرایط سختی که داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم مسئولان باشگاه ذوب‌آهن همواره این روند را ادامه دهند تا مثل همیشه یک تیم گردن کلفت را در لیگ داشته باشند. 

دیدگاه‌ها