کد خبر : 1990916 | 10 دی 1402 ساعت 10:22 | 23.5K بازدید | 19 دیدگاه

مصدومیت، پرسپولیسی‌های جام ملت‌ها را کم کرد

سه بازیکن پرسپولیس در جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران را همراهی خواهند کرد.

مصدومیت، پرسپولیسی‌های جام ملت‌ها را کم کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اتمام هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، لیست امیر قلعه‌نویی برای جام ملت‌های آسیا منتشر شد و بازیکنان منتخب باید چمدان‌هایشان را برای سفر به قطر و حضور در جام ملت‌ها ببندند.

از تیم پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی است و این فصل نیز در جمع مدعیان حضور دارد، سه بازیکن به تیم ملی دعوت شدند. علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی سه بازیکنی هستند که از اردو پرسپولیس به تیم ملی خواهند رفت.

علیرضا بیرانوند که یکی از بازیکنان با تجربه تیم ملی است به احتمال بسیار زیاد بار دیگر دروازه‌بان اول تیم ایران خواهد بود. حسین کنعانی هم بعد از پشت سر گذاشتن حواشی بسیار، بار دیگر مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی قرار گرفته است.

همچنین مهدی ترابی که در سال‌های اخیر همواره کیفیت مناسبی داشته و پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده، باید تلاش کند در خط هافبک پر ترافیک ایران فرصتی برای بازی به دست بیاورد.

اگر مصدومیت‌ها نبود پرسپولیس برای جام ملت‌ها می‌توانست سه نماینده دیگر هم داشته باشد. وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی سه ستاره‌ای هستند که در ماه‌های گذشته با مصدومیت‌های سختی مواجه شدند.

دیدگاه‌ها