کد خبر : 1990924 | 10 دی 1402 ساعت 10:26 | 18.5K بازدید | 11 دیدگاه

عصبانیت ستاره یونایتد: از هیچی گل زدند!

کریستین اریکسن، ستاره منچستریونایتد، از شکست تیمش برابر ناتینگام فارست بسیار ناراحت و عصبانی است.

عصبانیت ستاره یونایتد: از هیچی گل زدند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی ناتینگام فارست به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت در حالی رقم خورد که شاگردان اریک تن‌هاخ هفته گذشته در یک بازی جذاب و تماشایی موفق شده بودند استون ویلا که این فصل یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر است را شکست دهند و هواداران این تیم امیدوار بودند که این برد باعث افزایش روحیه بازیکنان تیم محبوب‌شان شود.

با این حال، تلاش‌های بازیکنان یونایتد برای باز کردن دروازه حریف جواب نداد و آنها در نهایت یک شکست دیگر را هم در کارنامه این فصل ثبت کردند تا فشارها روی این تیم همچنان ادامه داشته باشد. 

1964838

اریکسن پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با BBC Sport اظهار داشت: «این فصل به‌صورت کلی شرایط به این شکل بوده است که ما یک قدم پیش رفتیم و دو قدم به عقب برگشتیم و در بازی امروز هم دقیقا چه احساسی را داشتیم. 

هدف ما این بود که بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم و قطعا از این که بدون هیچ امتیازی باید به خانه برگردیم ناراحت و ناامید هستیم. ما شانس‌های گلزنی خودمان را داشتیم. آنها شانس‌ خاصی نداشتند اما همان فرصت‌ها را تبدیل به گل کردند و ما در لحظه‌ای که باید این کار را انجام می‌دادیم، ندادیم. نیاز داریم که چندین و چند شانس خلق کنیم تا بتوانیم گل بزنیم و این کار را برای ما سخت کرده است.»

دیدگاه‌ها