کد خبر : 1990938 | 10 دی 1402 ساعت 11:51 | 30.6K بازدید | 21 دیدگاه

دل‌داری مودریچ به ستاره برزیلی: دوستت دارم پسرم!

لوکا مودریچ، ستاره باتجربه رئال مادرید، لحظات جالبی را با رودریگو در جام جهانی 2022 قطر تجربه کرد.

دل‌داری مودریچ به ستاره برزیلی: دوستت دارم پسرم!

به گزارش "ورزش سه"، رابطه بسیار خوب و صمیمانه مودریچ با رودریگو در طول چند فصل اخیر توجه بسیاری از هواداران رئال مادرید را به خود جلب کرده است. 

این دو بازیکن با وجود اختلاف سنی بالایی که دارند بسیار به هم نزدیک هستند و این موضوع را بارها هم در زمین نشان داده‌اند و هم در صحبت‌هایشان به آن اشاره کرده‌اند تا مشخص شود که رفاقت زیبایی بین آنها جریان دارد. 

اما اتفاق جالبی که در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر رخ داد این بود که تیم ملی کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی با تیم ملی برزیل روبه‌رو شد و توانست در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود.

1973195

این شکست باعث ناراحتی شدید بسیاری از ستاره‌های برزیلی از جمله رودریگو شد و حالا مستند جدید نتفلیکس از جام جهانی به نام Captains Of The World تصاویری را منتشر کرده که صحبت مودریچ با این بازیکن جوان را پس از این باخت و در حالی‌که تیم خودش راهی مرحله نیمه نهایی شده بود نشان می‌دهد. 

مودریچ در این ویدیو خطاب به رودریگو می‌گوید: «مشکلی نیست. ایرادی ندارد. تو قوی‌تر از قبل برخواهی گشت. من دوستت دارم. من دوستت دارم پسرم. زنده باد رفیق.»

رودریگو پیش از این بارها از مودریچ به عنوان پدرش یاد کرده و گفته بود که او نقشی مانند یک پدر در زندگی حرفه‌ای این بازیکن ایفا کرده است.

دیدگاه‌ها