کد خبر : 1990955 | 10 دی 1402 ساعت 13:20 | 46.9K بازدید | 41 دیدگاه

امیدی به دعوت فیفا نیست

امیدها کمرنگ شد: ضد حال فیفا به بارسلونا

دیاریو اسپورت امروز نوشت که فیفا از بارسلونا به عنوان یکی از دو میهمان ویژه برای حضور در جام باشگاه‌های جهان دعوت نخواهد کرد.

امیدها کمرنگ شد: ضد حال فیفا به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2025 برای اولین‌بار جام باشگاه‌های جهان با فرمتی جدید و حضور 32 تیم برگزار خواهد شد. اروپا 12 نماینده دارد که حضور چلسی، رئال و سیتی به عنوان قهرمانان سه دوره اخیر لیگ قهرمانان قطعی شده و قهرمان فصل جاری نیز به جمعشان اضافه می‌شود

علاوه‌بر این بر اساس عملکرد تیم‌ها در چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان، هشت نماینده بعدی نیز انتخاب می‌شوند. همچنین فیفا دو باشگاه را نیز به عنوان میهمان ویژه به رقابت‌ها دعوت خواهد کرد. 

1973222

بارسا برای حضور در این رقابت‌ها کار دشواری دارد. از اسپانیا که حضور رئال قطعی شده و اتلتیکو نیز با 62 امتیاز فعلا گزینه دوم محسوب می‌شود. بارسا هفت امتیاز از اتلتیکو عقب‌تر است و باید امسال تلاش کند این فاصله امتیازی را جبران کند که کار ساده‌ای نیست. بارسا باید به مراحل بالای جام برسد و اتلتیکو نیز زود از دور بازی‌ها کنار برود. کوتاه‌ترین راه نیز قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان است.

در همین رابطه اسپورت نوشت که بارسا اگر نتواند از این دو طریق به جام باشگاه‍‌های جهان راه یابد که سود 50 میلیون یورویی برای باشگاه دارد، نمی‌تواند به دعوت فیفا نیز امیدوار باشد. رابطه فیفا و بارسلونا پس از قضیه سوپرلیگ خوب نیست و بعید است جانی اینفانتینو از بارسا برای این رقابت‌ها دعوت کند. در واقع بارسا باید تلاش کند امسال بهترین نتایج را در لیگ قهرمانان بگیرد. موفق خواهد شد؟

دیدگاه‌ها