کد خبر : 1990968 | 10 دی 1402 ساعت 13:35 | 36.7K بازدید | 36 دیدگاه

حمله به 4 ستاره یونایتد: حیف این همه پول که دادیم!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، به‌شدت از عملکرد ستاره‌های گران‌قیمت این تیم ناراضی است.

حمله به 4 ستاره یونایتد: حیف این همه پول که دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس مقابل ناتینگام فارست قرار گرفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت به این معناست که در صورتی‌که نیوکسل و برایتون در بازی این هفته به پیروزی برسند، آنها تا رتبه نهم جدول رده‌بندی سقوط خواهند کرد که اصلا خبر خوبی برای هواداران این تیم نیست و عملکرد شیاطین سرخ باعث ناراحتی و عصبانیت آنها شده است. 

نویل پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «مبلغ 100 میلیون یورویی که برای جذب آنتونی هزینه شده واقعا باورنکردنی است. عملکرد این بازیکن حتی نزدیک به سطح پرداخت چنین مبلغی هم نیست. 

1963216

اما 85 میلیون یورویی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن راسموس هویلوند پرداخت کرد هم پول زیادی است. حتی 70 میلیون یورویی که برای میسون مونت و همچنین 75 میلیون یورویی که برای قرارداد پنج ساله با کاسمیرو پرداخت کردند هم واقعا بیش از اندازه است. 

وقتی که به روند جذب بازیکن یونایتد نگاه کنید، قراردادهای بسیاری هست که با تماشای آن می‌توانید نیمه خالی لیوان را ببینید و این موضوعی نیست که بتوان در یونایتد آن را تحمل کرد.»

دیدگاه‌ها