کد خبر : 1990971 | 10 دی 1402 ساعت 13:42 | 28.1K بازدید | 9 دیدگاه

تردیدها زیاد شد: کاپیتان نمی‌تواند از رئال برود

به نظر می‌رسد که تردید لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، برای ترک این باشگاه روز به روز بیشتر می‌شود.

تردیدها زیاد شد: کاپیتان نمی‌تواند از رئال برود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و بسیاری بر این باور بودند که او قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد. 

با این حال، شرایط در چند روز اخیر به‌صورت کامل تغییر کرده و شایعاتی درباره احتمال ادامه حضور او نه تنها در دنیای فوتبال، بلکه در باشگاه رئال مادرید هم به گوش می‌رسد و این موضوع باعث خوشحالی هواداران این تیم شده که علاقه خاصی به این بازیکن دارند. 

گفته می‌شود که مدیران رئال مادرید به این ستاره کروات اعلام کردند که هیچ مشکلی با ادامه حضور او در این تیم ندارند و تصمیم برای تمدید قرارداد تنها به خواسته او در پایان فصل بستگی دارد. 

1973208

حالا روزنامه مارکا مدعی شده است که هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای خداحافظی مودریچ تعیین نشده است. هیچ‌کس از تصمیم قطعی او خبر ندارد اما چیزی که مشخص است این است که او حاضر نیست از رئال مادرید جدا شود. 

رابطه خوبی که این بازیکن و این باشگاه از سال 2012 تا به حال با یکدیگر شکل داده‌اند باعث شده که حالا دلایل بسیاری برای ادامه همکاری با یکدیگر در سال‌های پیش‌رو داشته باشند. تمدید قرارداد کارلو آنچلوتی هم کمک بسیاری به این روند خواهد کرد.

دیدگاه‌ها