کد خبر : 1990974 | 10 دی 1402 ساعت 13:54 | 18K بازدید | 21 دیدگاه

خمس پای چپ بازیکنانش را طلا می‌گیرد!

تمام گل‌های تراکتور مقابل نفت آبادان با ضربه پای چپ بازیکنان این تیم به ثمر رسید.

خمس پای چپ بازیکنانش را طلا می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان خمس در بازی با نفت آبادان نمایش هجومی و فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت و گل‌های زیبایی وارد دروازه فهد طالب کردند، بازیکنان تراکتور هر سه گلی که به ثمر رساندند با پای چپ وارد دروازه حریف کردند.

توپ گلگل اول تراکتور با حرکت در عرض عارف آقاسی و ضربه دیدنی این بازیکن با پای چپ رقم خورد، مدافع تراکتور که ذاتا یک بازیکن راست پا است ضربه محکم و دقیقی را با پای چپ شلیک کرد و همین موضوع زیبایی گل را دو چندان می‌کند.

ویدئو: 320774

توپ گل گل دوم تراکتور هم با حرکت تکنیکی و سریع مهدی هاشم‌نژاد وینگر جوان این تیم شکل گرفت، او پس از دریافت توپ به سرعت به قلب دفاعی نفت هجوم برد و با عبور از مدافعان مقابلش با ضربه زمینی و محکم دروازه نفت را باز کرد.

ویدئو: 320776

گل سوم تراکتور توسط هافبک دفاعی این تیم به ثمر رسید، محمد قنبری که با خروج شجاع خلیل‌زاده بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت روی ضدحمله تراکتور به سرعت خود را به محوطه جریمه نفت رساند و پاس حسین‌زاده با استپ و شوت این بازیکن همراه شد و گل سوم این تیم بازهم با ضربه پای چپ به ثمر رسید.

ویدئو: 320783

نکته قابل توجه‌ای که وجود داشت گل‌های تراکتور در این مسابقه توسط بازیکنانی به ثمر رسید که پیش از گل‌های زیادی به ثمر نرسانده بودند و غیر از عارف آقاسی که مقابل هوادار گلزنی کرده بود، هاشم‌نژاد و قنبری اولین گل خود را برای تراکتور به ثمر رساندند.

دیدگاه‌ها