کد خبر : 1990984 | 10 دی 1402 ساعت 17:30 | 19.3K بازدید | 42 دیدگاه

جعفری باز هم در نقش گلزن؛

آلومینیوم ۱-۱ ملوان، یک گل در اراک جا ماند

نیمه نخست بازی دو تیم آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی از هفته پانزدهم با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شود.

آلومینیوم ۱-۱ ملوان، یک گل در اراک جا ماند

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر، ملوان و آلومینیوم در اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کرد تا نیم فصل لیگ بیست و سوم با تساوی برای دو تیم خاتمه پیدا کند.

ویدئو: 320908

آلومینیوم که پیش از این نفرات مهمی را به دلیل مصدومیت در دسترس نداشت در ابتدا توسط فخرالدینی با یک ضربه پنالتی جلو افتاد اما سهل‌انگاری مدافعان این تیم سبب شد تا تیمش خیلی زود گل مساوی را از رضا جعفری دریافت کند و نیمه نخست با نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.

در نیمه دوم زور هیچکدام از تیم‌ها به یکدیگر نرسید اما در دقیقه ۹۲ صحنه بحث برانگیز به وجود آمد؛ ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود آلومینیوم اراک با ارسال بلند میلاد فخرالدینی وارد محوطه شد، نوروزی‌فرد به قصد چارچوب ضربه سر زد و دروازه ملوان را باز کرد اما کوپال ناظمی اعتقاد به آفساید داشت و گل را مردود اعلام کرد تا بازی با همان نتیجه ۱-۱ تمام شود.

آلومینیوم با این یک امتیاز حالا با ۲۲ امتیاز با یک بازی بیشتر نسبت به همسایگان خود در رده هشتم جدول است و ملوان هم ۲۴ امتیازی پنجم است تا چشم انتظار بازی پایانی ذوب آهن- گل گهر باقی بماند.


تقویمتقویم هفته پانزدهم لیگ برتر؛ یکشنبه: 1402/10/10؛ ساعت: 15
سوتداوران: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: حسن ظهیری، مرتضی یوسف‌شهریاری؛ داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر داوری: محمود رفیعی
استادیوم: ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک


آلومینیومآلومینیوم اراک:
احمد گوهری، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، میلاد فخرالدینی، یونس اکبرپور، امیر نوری (۴۲ - رضا جبیره)، علیرضا نقی‌زاده (۷۷-ابوالفضل قنبری)، عارف حاجی‌عیدی، محمدمهدی لطفی و مهدی لیموچی (۹۱-شروین بزرگ)
سرمربی: مجتبی حسینی

1973301

ملوانملوان: 
افشار صداقت، ابوذر صفرزاده (۷۲- میلاد باقری)، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی، حسین صادقی (۸۳-محمدرضا بردبار)، مهران احمدی (۶۱-مهدی موقری)، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی (۷۲-سهیل فداکار)
سرمربی: مهدی تارتار

1973302

توپ گلشرح گل:

آلومینیوم اراک ۱ - 0 ملوان (میلاد فخرالدینی دقیقه ۲۶): پنالتی را خود میلاد فخرالدینی به زیبایی درون دروازه صداقت قرار داد تا تیمش با یک گل جلو بیفتد.

ویدئو: 320893

آلومینیوم ۱ - ۱ ملوان (رضا جعفری دقیقه37): اشتباه مدافعان آلومینیوم اراک باعث شد جعفری از قلب خط دفاع نفوذ کند و توپ را درون دروازه جعفری جای دهد.

ویدئو: 320895

پاس گلبهترین بازیکن زمین: میلاد فخرالدینی کاپیتان آلومینیوم اگر چه از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد، اما جدای از آن نقش کلیدی در بازی امروز داشت، او یک پنالتی گرفت و حتی در دقیقه 2+90 با ارسالی که به سمت دروازه ملوان داشت، زمینه‌ساز گل دوم تیمش شد که با نظر داور آفساید اعلام شد. یونس اکبرپور با توجه به نفوذهای خود برای آلومینیوم اراک تاثیری به سزا در نتیجه به دست آمده داشت و ارسال‌هایش در همان نیمه نخست آرامش مدافعان ملوان را از بین برده بود.


بولت ذوب آهناتفاق ویژه: در دقیقه 2+90 بازی بود که به سود آلومینیوم اعلام خطا شد و در آخرین موقعیت این تیم، میلاد فخرالدینی پشت توپ ایستاد، ارسال فخرالدینی در داخل محوطه جریمه با ضربه سر نوروزی‌فرد همراه شد تا دروازه صداقت باز شود و این تیم دو بر یک جلو بیفتد؛ اما این اتفاق با پرچم کمک داور همراه شد که معتقد بود این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده و کوپال ناظمی نظر کمک خود را تایید کرد تا بازی با همان نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.


کرنومتردقایق حساس:

دقیقه ۱: شوت خطرناک سلیمانی با گذر در عرض محوطه جریمه با مهار گوهری راهی کرنر شد.
دقیقه ۱۷: مدافعان آلومینیوم اراک سراسیمه در تلاش هستند تا از خوردن گل جلوگیری کنند و تاکنون هم موفق بوده‌اند.
دقیقه ۲۱: موقعیت ایده‌آلی که اراکی‌ها داشتند از سمت راست آغاز شد و ابتدا ضربه اکبرپور مهار شد و در شرایطی که نقی‌زاده به سادگی می‌توانست دروازه ملوان را باز کند، ضربه‌اش به بیرون رفت.
دقیقه ۲۵: حرکت لطفی توپ را در محوطه جریمه به فخرالدینی رساند که این اتفاق با خطای بازیکن ملوان روبه‌رو شد که به سود آلومینیوم اعلام ضربه پنالتی شد.
دقیقه ۳۵: ارسال خطرناک پدرام قاضی‌پور به داخل محوطه جریمه با ضربه سر مدافعان آلومینیوم باعث کرنر شد و کرنر ارسالی توسط گوهری مهار شد.
دقیقه 48: شوت سرکش حاجی عیدی با دفع خوب افشار صداقت مواجه شد.
دقیقه ۵۴: ضربه خطرناک عیدی از میانه زمین به سمت چارچوب آلومینیوم با خوش شانسی گوهری بیرون رفت.
دقیقه ۶۱: ضربه زیبای اکبرپور در آستانه ورود به دروازه ملوان بود که این ضربه ابتدا با دفاع ملوان برخورد کرد تا راهی کرنر شود.
دقیقه ۸۴: حرکت خوب و تیمی بازیکنان آلومینیوم اراک توپ را به خوبی به خط حمله خود رساند که پاس جبیره به لیموچی رسید و ضربه این بازیکن با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.
بولت سپاهاندقیقه ۹۲: ارسال فخرالدینی داخل محوطه جریمه با ضربه سر بهروز نوروزی‌فر، داخل چارچوب دروازه ملوان قرار گرفت، اما کوپال ناظمی لحظاتی پیش از به ثمر رسیدن این گل، در سوت خود دمید و خطا اعلام کرد تا گل اراکی‌ها مردود شود.

دیدگاه‌ها