کد خبر : 1990985 | 10 دی 1402 ساعت 14:15 | 16.3K بازدید | 4 دیدگاه

درگیری هواداران رم و یووه: باران صندلی و خون!

درگیری بین هواداران رم و یوونتوس باعث زخمی شدن یکی از هواداران بیانکونری شد.

درگیری هواداران رم و یووه: باران صندلی و خون!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و رم شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با یک گل به سود یووه به پایان رسید. 

تک گل این دیدار را آدرین رابیو در دقیقه 47 به ثمر رساند تا سه امتیاز ارزشمند این بازی را برای تیمش به ارمغان آورده باشد و فاصله آنها با اینتر که در حال حاضر صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌های سری آ ایتالیاست را به دو امتیاز برساند. 

اما از سوی دیگر، این باخت نتیجه ناامیدکننده و تلخ دیگری برای شاگردان ژوزه مورینیو بود که حالا پنج امتیاز با فیورنتینای رده چهارمی فاصله دارند و این اتفاق باعث ناراحتی و خشم هواداران رم شد. 

1973260

این ناراحتی و عصبانیت درگیری بین هواداران دو تیم را به همراه داشت و یک صندلی از قسمت هواداران مهمان ورزشگاه آلیانز کنده و به سمت هواداران یووه که در آن نزدیکی بودند پرتاب شد. 

این صندلی با سر یکی از هواداران زن بدشانس یوونتوس برخورد کرد و باعث شد که سر او بشکند و به‌شدت خون‌ریزی کند. این جراحت به حدی جدی بود که کادر پزشکی حاضر در ورزشگاه وارد عمل شدند تا به این هوادار رسیدگی کنند. 

گفته می‌شود که این درگیری پس از این اتفاق هم همچنان ادامه داشت و پرتاب بطری آب و فندک از سوی دو طرف ادامه داشت. هواداران رم شعارهای نژادپرستانه‌ای را علیه دوشان ولاهوویچ هم سر دادند.

دیدگاه‌ها