کد خبر : 1990988 | 10 دی 1402 ساعت 14:26 | 34.6K بازدید | 10 دیدگاه

کاپیتان خیرونا:

هنوز نمی‌دانم به بارسلونا می‌روم یا نه

الکس گارسیا در پاسخ به سوالات هواداران خیرونا در مورد بارسلونا پاسخی دقیق نداد تا ابهامات باقی بماند.

هنوز نمی‌دانم به بارسلونا می‌روم یا نه

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا این فصل یکی از بهترین‌ تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا بوده و درخشش بازیکنان حاضر در ترکیب این تیم توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرده است. 

یکی از این بازیکنان که عملکرد درخشانی را از ابتدای فصل تا به حال به نمایش گذاشته، الکس گارسیا است که به یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در خط میانی تبدیل شده و درخششی که در ترکیب این تیم داشته تحسین بسیاری را برای او به همراه آورده است.

1973262

اخیرا جرارد رومرو، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، اعلام کرد که مذاکرات باشگاه بارسلونا با خیرونا برای جذب این بازیکن به‌صورت جدی آغاز شده و این احتمال وجود دارد که او به‌زودی و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی راهی این تیم شود. 

ژاوی گارسیا را نزدیک به خصوصیات گاوی می‌داند اما مشکل اینجاست که خیرونا برای فروش کاپیتانش 20 میلیون یورو می‌خواهد.

دیروز تمرین خیرونا با حضور هواداران در ورزشگاه مونتولیوی برگزار شد و در پایان بسیاری از آنها از گارسیا یک سوال داشتند. اینکه اخبار انتقالش به بارسا صحت دارد یا خیر.

1973263

گارسیا که مشغول امضا دادن بود، پس از سکوتی چند ثانیه‌ای، به یک کلمه اکتفا کرد: «نمی‌دانم.»

گارسیا که قبل از بازی برابر بارسلونا گفته بود دوست دارد روزی برای این باشگاه بازی کند، احتمالا در این زمستان شانس تحقق رویایش را نخواهد داشت و باید تا تابستان صبر کند. البته اگر بارسا همچنان تا آن‌موقع نیز علاقه خود را حفظ کند.

دیدگاه‌ها