کد خبر : 1991022 | 10 دی 1402 ساعت 16:59 | 20.4K بازدید | 9 دیدگاه

گل لالیگایی شاگردان مسعود شجاعی در دستگردی

هوادار تهران با یک گل زیبا و تاکتیکی از استقلال خوزستان پیش افتاد.

گل لالیگایی شاگردان مسعود شجاعی در دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، در چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر هوادار در ورزشگاه دستگردی میزبان استقلال خوزستان بود. این دیدار برای دو تیم که در نیمه دوم جدول قرار داشتند بسیار مهم بود و هر دو تیم می‌خواستند با پیروزی در این مسابقه با شرایط بهتری به تعطیلات نیم فصل بروند.

در شرایطی که بازی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد هوادار سرانجام در دقیقه ۶۵ با گل یونس شاکری از حریف پیش افتاد. حرکت هوادار برای گلزنی از دفاع خودشان شروع شد. قائم اسلامی خواه توپ را به سمت راست برای صائب محبی برد و این بازیکن با چند قدم برداشتن، توپ را به کریم اسلامی با یک پاس عمقی رساند.

1973324
1973325
1973326

در ادامه اسلامی نیز توپ را به شاکری سپرد شاکری توپ را به اسلامی برگرداند و منتظر تکمیل شدن یک و دو شد و با پاس نهایی کریم اسلامی، یونس شاکری از روی خط محوطه جریمه با شوت پای چپ محکمش دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

یونس شاکری که در زمان حضور محمود فکری در نیم فصل اول تنها یک مسابقه انجام داده بود در دو بازی اخیر در ترکیب ثابت هوادار به میدان رفته و در بازی قبلی موفق شد جلوی نساجی یک پاس گل بدهد حالا مقابل استقلال خوزستان با این گل زیبا توانمندی‌های خود را به رخ کشید.

این گل با حدود ده ضربه به توپ به ثمر رسید و یکی از گل‌های زیبای این هفته لیگ برتر محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها