کد خبر : 1991037 | 10 دی 1402 ساعت 18:10 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

دلم تنگ شده بود؛

شاکری: فقط از تلویزیون فوتبال می‌دیدم!

یونس شاکری پس از ۱۲ هفته‌ خط خوردن از لیست هوادار، با مسعود شجاعی احیا شده است.

شاکری: فقط از تلویزیون فوتبال می‌دیدم!

به گزارش "ورزش سه"، یونس شاکری، مهاجم تیم هوادار که گل اول تیمش را به ثمر رساند، در خصوص بازی با استقلال خوزستان گفت: من چند ماه سخت را داشتم. منتظر فرصتی برای بازی بودم. ممنون از کادر فنی جدید، آقای شجاعی که من لطف داشتند و در این دو بازی به من اعتماد کردند. هفته پیش پاس گل دادم و این هفته هم یک گل خوب زدم. به خدا دلم برای فوتبال تنگ شده بود. پنج شش ماه بود که بازی نمی‌کردم. فقط در تلویزیون فوتبال می‌دیدم.

ویدئو: 320914

شاکری در خصوص تغییرات سبک هوادار گفت: فوتبال ما شناور شده است. با اینکه دو گل جلو بودیم، ولی فرصت‌های زیاد دیگری داشتیم. خدا را شکر که توانستیم این بازی را ببریم و شرایطمان در جدول خوب شد. ان‌شاءالله با قدرت ادامه بدهیم.

شاکری در مورد مصدومیتش گفت: چون پنج ماه بازی نکرده بودم، شرایط بازی صددرصد را نداشتم و عضله پایم گرفته بود. ان‌شاءالله در این ۴۰ روز که تعطیلات است بتوانم شرایطی ایجاد کنم که با آمادگی بیشتری کار کنم.

او در مورد پاس گل کریم اسلامی گفت: آقا کریم یک بازیکن فوق‌العاده است. او در خدمت تیم است. هر وقت کنارش بازی می‌کنم لذت می‌برم. امیدوارم این روند در نیم فصل دوم ادامه‌دار باشد.

دیدگاه‌ها