کد خبر : 1991040 | 10 دی 1402 ساعت 18:16 | 4.6K بازدید | 14 دیدگاه

گل زدن در آن دروازه برای ما ممنوع است؛

کاپیتان آلومینیوم: می‌ترسم چیزی بگویم محروم شوم

کاپیتان آلومینیوم از کمیته داوران درخواست کرد دلیل مردود شدن گل این تیم را توضیح بدهند.

کاپیتان آلومینیوم: می‌ترسم چیزی بگویم محروم شوم

به گزارش "ورزش سه"، امیر نوری پس از تساوی ۱-۱ آلومینیوم برابر ملوان در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا گفت: از حضور بسیار خوب تماشاگران آقا و خانم تشکر می‌کنم و دست تک تک‌شان را می‌بوسم که از دقیقه یک تا ۹۰ واقعا خالصانه ما را تشویق کردند.

او سپس با اشاره به گل مردود آلومینیوم در دقایق پایانی عنوان کرد: شرمنده‌ایم که نتوانستیم و نگذاشتند سه امتیاز را به آنها هدیه بدهیم و با دل خوش بروند. ما خسته شده‌ایم. می‌ترسم حرفی بزنم و محرومم کنند. من فقط یک سوال دارم. یک نفر از کمیته داوران و مجموعه داوری ایران بگوید داور چه گرفت. یکی از بازیکنان ملوان زمین هم نخوردند که بگوییم خطا روی بازیکنی که زمین خورده را گرفتند. من در عجبم که آقا کوپال که انقدر خوب قضاوت کرد و از دقیقه یک تا آن ضربه قضاوت بی‌نقصی داشت، روی آن ضربه چه خطایی گرفت.

نوری ادامه داد: من صحنه را ده بار دیدم و اگر یکی از بازیکنان ملوان زمین خورده بود، می‌گفتم خطا را روی او گرفته اما هیچ اتفاقی نیفتاد. انگار گل زدن برای تیم ما در اراک روی آن دروازه ممنوع است. خسته شدیم. الان حداقل باید ۸ امتیاز بیشتر داشتیم.‌ شما ۸ امتیاز بیشتر به ما بده و رقبا کم کن و ببین ما کجای جدول هستیم.

بازیکن آلومینیوم در پایان گفت: فقط از هواداران تشکر می‌کنم. واقعا دیگر خسته شدیم. خواهش می‌کنم یک نفر بیاید و بگوید گل شما به این دلیل مردود شده است. ما می‌پذیریم و گردن‌مان در مقابل حقیقت از مو هم باریک‌تر است. در آبادان پنالتی ما را برگرداندند و ما احترام گذاشتیم و گفتیم سرمان پایین است و چشم ولی یک نفر به ما بگوید چه شد.

دیدگاه‌ها