کد خبر : 1991043 | 10 دی 1402 ساعت 18:19 | 18.1K بازدید | 32 دیدگاه

مدافع جوان تراکتور همه کار کرد جز گلزنی!

واکنش تماشایی فهد طالب مانع گلزنی سعید کریم‌آذر مدافع جوان تراکتور شد.

مدافع جوان تراکتور همه کار کرد جز گلزنی!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان یک بازی هجومی به نمایش گذاشت و در این روند هجومی اکثر بازیکنان این تیم تا مرز گلزنی پیش رفتند، اما یا در زدن ضربات آخر کم‌دقت بودند یا با اختلاف کم به بیرون می‌رفت، اما یک بازیکن ضربه زیبایی به توپ زد و مهار تماشایی فهد طالب مانع گلزنی او شد، سعید کریم‌آذر با ضربه‌ای که از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه نفت آبادان زد تا مرز گلزنی پیش رفت اما شیرجه دست مخالف فهد طالب مانع گلزنی او شد.

این بازیکن جوان که این فصل در بین ستاره‌های تراکتور جایگاه خوبی برای حضور در ترکیب این تیم پیدا کرده در این بازی هم درخشید و به عملکرد خوبی در میانه میدان داشت، سعید کریم‌آذر که اولین گل خود را در هفته ابتدایی مقابل سپاهان به ثمر رسانده بود فاصله چندانی تا گل دوم خود در هفته پایانی نیم فصل نداشت که گلر عراقی نفت آبادان مانع این اتفاق شد.

در دقیقه 50 سعید کریم‌آذر با حرکت در عرض و ضربه با پای راست صحنه زیبایی را رقم زد که فهد طلب با شیرجه بلندی و دست مخالف توپ را به کرنر فرستاد تا بازیکن جوان تراکتور با حسرت و تعجب فهد طالب را تماشا کند.

کریم‌آذر در این فصل 9 بار در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفت و 4 بار هم به عنوان بازیکن تعویضی برای این تیم به میدان آمد تا فقط 3 مسابقه را از دست داده باشد که یکی از آنها به دلیل محرومیت اتفاق افتاد.

دیدگاه‌ها